SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri følt meg velkommen, aldri snakket med rådgiveren min, blitt kansellert på 2 ganger, sist uten å bli sagt ifra til, begge før 9 om morningen, får krav om å vise inntekt over et nytt år når jeg spør om lån, da andre spør om 3 måneder. Youngstorget avdelingen
Hjelpsomme og flinke kunderådgivere, svørt god nettbank og mobilbank. Får løst ting med chat funksjonen.
Dårlig teknisk system gjør at det ikke klarer å skanne mitt pass for å gi meg bankid. Har vært hos politiet som sier det ikke er noe galt med passet mitt. Ble ble skannet senest forrige helg, og da var det ikke et problem. Dere gjør ingenting for å hjelpe meg.
Elendigste bank i Norge. Forferdelig kundeservice, dårligste bank uten tvil. Ikke bruk denne banken. Helt kaustisk system, ingen service, frekke og svake rådgivere som aldri har noe å tilby. Hold dere unna den banke om du ikke vil stress og trøbbel. De utsetter folk til fryktelige situasjoner med vilje.👎👎👎👎
They send my boliglån to inkasso Kredinor because i was late one months and half with payment. Very rude people you cant get them on phone you cant talk with them. No explanation, they as organisation is complite failer
Bør nevnes at det har vært lite kontakt med banken utover søknad om boliglån og kredittkort. Kredittkortet er forsåvidt ok, men kundebehandling over nett og telefon er det absolutt verste jeg har vært borti i banksammenheng over de snart 30 årene jeg har vært bankkunde.
Tok kontakt i forbindelse med at jeg er på utkikk etter ny hovedbank. Ble svært skuffet over kundebehandlingen over telefon. Det hele endte med at jeg trakk tilbake kort-bestillingen.