SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle åpne en vanlig konto ble plutselig så komplisert og vanskelig selvom jeg hadde bankid fra før. Ba meg å sende lønnslip og det gjorde jeg men hørte aldri fra de. Tok en hel uke .Prøvde å ringe tar nesten en helt time hver gang. Måtte tilslutt sende melding om å trekke søknaden min .orket ikke noe mer. Samme dag prøvde med på sparebank sør-øst norge ,logget meg inn på samme måte og ble jeg kunde hos de med engang. Var så overraskende anerledes og positivt. Hold dere unna SB1 østlandet.
Banken er dyr og lite villig til å gi individuell behandling. De forholder seg firkantet til generelle retningslinjer, og bryr seg særdeles lite om historikk og hvor plettfri man har vært i forhold til nedbetaling av lån og betaling av regninger gjennom hele livet. Servicen er også til tider dårlig og veldig personavhengig.
Avoid theese scavengers! They will take out your eyes in fees and got a totaly useless customer-service. There are much better banks out there that will treat you better and won't charge you hundreds of kroner just to think theire name. If your a customer at Sparebank 1, change to another bank, you will not regret it.
Lite offensive mot sine kunder. Ønsket råd om plasseringsaltetativ til bankinnskudd
Hyggelige annsatte,alltid hjelp og få,jeg har en rådgiver som er meget kompetent og hyggelig.Mer omtale er unødvendig for min del.
Vi har nå endelig tatt steget å byttet bank til DNB etter over 15 år som kunde. De første årene hadde vi et godt samarbeid med god oppfølging hvis vi hadde noen spørsmål. De siste årene har vært sjokkerende dårlig. Da vi kontaktet vår kundeansvarlig å forteller at vi ønsker å heve boliglånet for å pusse opp, som jo er en ren investering, så møter vi en arroganse og likegyldighet som vi ikke trodde var mulig. Vi har også gjentatte ganger bedt om en oppfølging på å få en bedre rente, å der var det ingen tilbakemelding å få! Da vi kontaktet DNB for de samme spørsmålene, fikk vi en kundebehandler som virkelig tok seg tid, å hun ønsket oppriktig å hjelpe oss med det samme! Lånet vi ønsket ble godkjent og en langt bedre rente ble tilbudt med det samme! Regner med at det er mange som opplever det samme! Vi gleder oss nå til å starte med blanke ark hos DNB !
Jeg er kunde å eier 2 hus men ikke f**n om j får lån trenger ikke låne men søker om kreditkort, men fikk avslag. Å aldri om j er for seint ute med betaling. Alltid så r det avlag. Ånå går jeg til glomdalen, for å høre om det er bare jeg som blir behandlet slik.