SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble anbefalt / smått tvunget til fastrentelån for å få dekket inn en restskatt..Har de siste år slitt med alfor høy rente i forhold til andre banker uten mulighet til å skifte bankforbindelse..Søkt på epost om å få betalt bare renter men de gidder ikke svare ..Jeg har vært kunde i ca 30 år og i den senere tid er jeg meget misfornøyd blitt..
Lett å komme i kontakt med både gjennom kundeservice og fysiske lokaler. Kort svartid på tlf. og hjelpsom. Trivelig møte i banken. Godt system.
God kundebehandling og greit å diskutere avtaler med kundebehandleren 👍
Systemene de har på nett fungerer ikke og de er veldig dårlige på personvern
Veldig stive og sia det stengte ned den personlige service har det berre blitt tull
Aldri svar /tilakemelding. Justerer ikke lån som avtalt....lover mere en De klarer...
Dem er ekstremt selektive når det kommer til service vilje til å yte for kundene sine.. Mens en kan få ta opp lån med over en million i inkassokrav, kan ikke kausjonisten som ble ansvarlig for å dekke lånet lov å fornye det på grunn av prikk verdi 4000 kr. Jeg fikk ettergitt 280.000 kr på grunn av misbruk av tilbakeholdte opplysninger. Som resultat har banken å "glemme" å sende ut regning på forsikring før det plutselig droppes et nytt inkassokrav på sms. Et krav FORVALTNINGSANSVARLIG har bedt om at de skal få tilsendt siden 2019! Kan tidvis virke som at banken ØNSKER at kunden skal ende i økonomisk kaos, og i dette tilfellet (IGJEN) gikk dem på feil PERSON!
God kundebehandling både privat og i næring. Lett å komme i kontakt med.
Ikke noe å utsette på, Har vært kunde der i alle år.
Utmerket kundebehandlere, raske tilbakemeldinger og meget hjelpsomme.
Dyktige fagfolk som gir god informasjon og gode økonomiske råd, - det gjelder evt lån, plassering av penger og daglig bruk av banktjenester. Samtidig er banken er en aktiv samfunnsaktør med tanke på å bidra til kulturlivet i regionen samt støtte frivilligheten.
Veldig bra kunde rådgivning og kundeservice. Jeg har fått hjelp og støtte når keg har trengt.
Jeg hadde en fantastisk opplevelse med de SMN ansatte, som gikk ut av deres måte å hjelpe min kone med å få en ny bankid selv om vi ikke er deres kunde mens min egen bank nektet å hjelpe.
Mine første vel 35år som selvstendig nærigsdrivende var som en økonomisk hengemyr hvor jeg aldri var "god nok" til å få tilbud om bedre betingelser. Min kunderådgiver ville/kunne ikke foreslå løsninger, og antydet at jeg/mitt foretak neppe var interessant for andre banker heller. Men da min ektefelle lett fikk langt bedre betingelser på lån til fritidsbolig, takket jeg for meg og gjorde alvor av å bytte bank. For det var slett ikke umulig, og nå har jeg "levd i frihet" i to år. Det er som et nytt liv.
Hei, jeg har en bolig lån hus sparebanken 1 SMN, og jeg har bedt å få redusert renter av 2 årsaker: det ene at sentralbanken har satt ned rentene så jeg hadde håper å få redusert renter på grunn av det. Den andre er på grunn av Korona viruset og som alle andre i Norge vi som er ikke rike sliter med økonomien. Jeg fikk beskjed at det er bare bestemt folk som vil få det, vi som sliter å betaler eller vi som kanskje ikke har muligheter å flytte lånet til andre banker får ikke lavere renter. Jeg har forstått at banken utnytter min økonomiske situasjon. Når folk sliter så må banken hjelpe til men her er det verst. jeg betaler 3,5 prosent i bolig renter. : Angrer på det sterkeste at jeg har flyttet fra Danske banken til dem. Nå jeg sier ikke at andre bank kan være dårlig, men anbefaler ikke sparebank 1 SMN. KOPI AV BESKJEDEN SOM JEG HAR FÅTT FRA BANKEN I MIN POST BOKS: 17.03.2020 "SpareBank1 SMN har varslet en rentenedgang. De som nå får renteendring, vil i løpet av neste uke få informasjon i nettbanken eller via brev i posten om hvordan dette påvirker deres lån."
Hjelpsom, god informasjon , Flinke medarbeider. Blir godt mottatt. Er i det heletatt godt fornøyd med min lokale bank.