SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Relativt fornøyd med banken, men å implementere nye funksjoner ønsker de ikke. Savner apple Pay i banken men det vil de ikke implementere. Mange andre banker lansere apple Pay og er bare dumt at denne banker og andre i dette konsernet til å ikke være med på det.
Selv om banken har landets største organisjasjon som kunde er ikke boliglån så billig, det finnes billigere alternativ. Vi er nå i 2023 og banken tilbyr IKKE Apple pay. Skandale....Har nok DNB som eier. Eg bryr meg ikke om grunn hvorfor di ikke har det. Det må på plass snarest
Har brukt denne banken i over 50 år , men får ingen fordeler av dette, Jeg får stadig tilbud fra andre banker om lavere rente , men aldri fra min bank. Jeg er ellers godt fornøyd med den kundebehandling som jeg har fått i alle år..
Smn1 fungerer for meg mhp tilgjengelighet og betingelser
Helt talentløst. Umulig å få tak i de og jeg måtte gå gjennom Sparebanken sogn og fjordane for å nå de. Jeg fikk innvilget og bekreftelse på et billån inklusiv omreg. (Som du får som alternativ når du søker lånet). De mente at dette hadde de ikke som et alternativ, som er tull og tøys. Kunderådgiverene har ikke peiling på hva de driver med og kunne ikke forklare samboeren min hvorfor ikke alle pengene hadde blitt betalt ut til selger. Jeg snakket med kunderådgiver som ikke skjønte en dritt. Og spurte meg ordrett ut "hva er det vi diskuterer her". Som om jeg skulle forklare hun hva jobben hennes går ut på ? Da de omsider hadde funnet ut grunnen til at de hadde justert hva som ble betalt ut som var kun for bilen. Så ga de oss null beskjed om at det er dette som ble betalt ut. Om du får en bekreftelse svart på hvitt der det er vedtatt hva man får utbetalt er det minste man kan forvente en mail og en forklaring på hvorfor summen er endret skal man kalle seg en seriøs bank.Kort oppsumert ELENDIG og jeg overfører bilånet til en seriøs bank i stedet. Skulle gjerne gitt de minus 5 stjerner om det hadde vært et alternativ !!!
Sparebank1 har for det første den desidert beste nettløsningen og app-en jeg har vært borti ifm bank. I tillegg er det fantastisk å kunne snakke med et menneske ansikt til ansikt som er i stand til å se på økonomi og historikk og vurdere ut ifra hvem man er og hva man har gjort hva de kan tilby av løsninger. Ble i min tid meget godt mottatt her og følte meg behandlet med en respekt som min forrige bank ikke var i nærheten av. Anbefaler Sparebank1 SMN varmt til alle som spør, jeg har kun positive erfaringer med både priser, lån, rådgivning og forsikringsoppgjør. Så klart kunne det være automatikk i å senke renter og slikt, men at man må reforhandle avtaler med banker innimellom er på ingen måte unikt for SMN. Det eneste jeg skulle ønske var at SMN hadde bedre betingelser på billån slik at jeg fikk flyttet min finansiering over til dere.
SMN tar regjeringens hvitvaskingslov ALT for langt, og ser på samtlige kunder som kriminelle inntill motsatt er bevist. Dette er heller ikke banken for deg som driver bedrift av noe slag eller har private utlegg for bedriften din. De sperret kontoen min på bakgrunn av at jeg har lagt ut penger for mitt eget enkeltmannsforetak, (hvordan eller skal jeg kunne betale for varer??), og kom med en idiotisk grunn om at privat og bedriftsøkonomi ikke må blandes. For det første er det rent pisspreik, for det andre så gav de INGEN advarsler før de stengte, ikke ringte de heller annet enn å legge inn en melding på nettbanken hvor jeg og også min kone har måttet bruke svært mange timer for å bevise vår uskyld og bevise hvem vi betaler til og hvorfor, opp og ned i det store og mente. Som om ikke banken har bedre kontroll på overføringene enn vi har? SMN er ikke banken hverken for bedrifter eller ærlige folk iallefall, kundebehandling er grusom og du blir sett på som en uviktig "dritt".
Boliglån, renter på 6,8%😠 det finnes ikke noe boligrenter som 6,8%. Dette er rett og slett stjeling
Jeg har bare opplevd at banken har en god kundeservice.
Kundeveiledere kan absolutt ingenting og de sier ofte helt motstridende ting når man ringer flere ganger. Når deres feil i tillegg gjør at man taper penger, kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi denne banken en stjerne.
Alltid hjelpsom, hyggelig kundeservice og løsningsorientert.
Veldig godt fornøyd med kunderådgiver i Sparebank 1 SMN - utrolig kunnskapsrik og flink til å formidle muligheter.
Er veldig fornøyd med sparebank smn 😉👍 Har den i mange år og fått utrolig god hjelp 👍😉
Da bytter jeg bank. Nå er det nok, nok av kundeservice som ikke kan svare, nok av "lånerådgivere" som strøk i matte på ungdomsskolen og nok av nedetid av nettbanken som fører til purregebyrer. Kunde i snart 20 år. Ha det.
Stor forskjell på renta til kundene. Billig til LO og unge, dyr for gamle kunder.
Min erfaring som total privatkunde er at de har gode vilkår, samt de beste løsningene. De har utvilsomt den beste nettbanken, mobilbank-appen og kodebrikke-appen. Ord som intuitiv, enkel og pen å se på beskriver tjenestene deres. Jeg har noen kundeforhold i andre banker som er like ressurssterke (ifbm. depositums-konto o.l.), men de ligger årevis bak. Fikk også veldig rask tilbakemelding på en boliglånsøknad hvor jeg fikk en rente som ingen andre var i nærheten av (dog er jeg organisert og søkte om boliglån ung). De utklasserer også de fleste forsikringselskaper. Renten på særlig BSU er også helt i toppen. I tillegg setter jeg pris på at SMN gjør mye for miljøet, samt gir tilbake til regionen gjennom utdelinger, stipend o.l.