Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De maser litt om forsikring, og de har lagt ned mange minibanker, noe som kan gjøre det vanskelig for de eldre. Men for det meste er jeg fornøyd med tjenestene fra denne banken.
I forbindelse med kjøp av leilighet gjennom Megler 1 fikk vi spørsmål om vi ønsket tilbud fra Sparebanken 1. Sa oss interessert, siden jeg er medlem av LO, og ble kontaktet av banken. Ryddet plass på kalenderen og dro i møte. Hyggelig kundebehandler som skulle komme med tilbud etter at megleren hadde tatt verdivurdering av eneboligen som skal selges. Møtte i dag på nytt møte og forventet et tilbud. Men etter å ha tatt fri nok en gang viste det seg at det var en annen kundebehandler som ikke hadde et tilbud, men skulle ha alle opplysninger på nytt. Lite kundevennlig og oppførselen fra kundebehandler var ufin. Forlangte også å få oppgitt hvem vi ellers hadde tilbud fra.
Banken fungerer utmerket som nettbank med en oversiktlig meny. Har også lite nedetid og er ellers brukervennlig. Kjapp responstid på evt. spørsmål.
Topp service og god rådgiving. Enkelt å forholde seg til. Svar på spørsmål omgående
Har brukt lokalbanken som nå er en del av Sparebank1 BV i ca. 40 år. Har vært klar over at de har høye utlånsrenter og lave renter på innskudd, men sett gjennom fingrene med dette da jeg tidligere har erfart god kundeservice, Men, det var før det! Nå er det Sparebank1 og etter min erfaring null service. Siste hendelse: Oppdaget ved en tilfeldighet at det var reservert et beløp på mitt kredittkort og ringte umiddelbart til SB1 og sa ifra at dette ikke måtte utbetales da dette ikke var noe jeg hadde kjennskap til. Det brydde ikke SB1 seg om og utbetalte beløpet. Ved henvendelse fikk jeg beskjed om at jeg måtte skaffe bevis for at dette kravet ikke var riktig. Beløpet er av en slik størrelse snaue 2000,- at jeg ikke kunne prioritere etterforskning av hva dette kunne være. Ble da etter noen dager oppringt av saksbehandler som spurte hva jeg hadde funnet ut på etter min mening en nedlatende og arrogant tone. Var absolutt ikke villig til å hjelpe, altså ingen service overhodet fra den kanten. Ba da om i det minste om å få bilag/underlag som SB1 BV Nøtterø har utbetalt beløpet og som de har krevd inn fra meg. Ikke engang det har jeg fått. Vel, er i gang med å bytte til en seriøs bank med mye høyere innskuddsrente så tjener nok dette tapet inn igjen, men kommer nok til ha vond følelse om kundebehandlingen til evig tid.
Meget gode erfaringer som privatkunde hos dem men som bedriftskunde var det langt fra godt nok. Styr unna som bedriftskunde.
Har vært kunde i nesten 20 år og har bare positive erfaringer. Har både lån, forsikring, osv i banken og har alltid møtt velvillighet og imøtekommende kundeservice.