Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært dårlig kundebehandling ved forsøk å få hjelp ved feilsendt faktura. Måtte bruke flere timer over flere perioder for endelig å få denne annullert.
Ville Bytte bank pga at de aldri satte ned renta på boliglånet.fikk tilbud fra andre banker i løpet av 1-2 dager.gikk nesten en uke før sparebank 1 svarte meg,og når de endelig svarte meg så var svaret at de skulle se på det en av de nærmeste dagene.bestemte meg da for å bytte uansett om de kom med et forbedret tilbud.da Trenerte de bankbyttet i over en uke ved å ikke sende nødvendig info til nye banken. Aldri mer!
Hei Jeg leverte i sommer en søknad på øke lånet i banken. Etter dette ble jeg kontaktet av deres kundebehandler og vi hadde en god samtale som virket positiv ift. Øke lån i banken. Vi ble bedt om å gjennomgå kredittkortene som vi ikke brukte og få dem fjerner fra gjeldsregister. Når jeg da spurte hvordan ser dette ut for oss om vi gjennomgår dette og får slettet det vi ikke bruker så fikk jeg muntlig svar om at dette skulle akkuratt gå. Dette startet en flere ukers kamp med et par selskaper for å få dem til å rapportere inn korrekt info slik at det forsvant fra gjeldsregisteret. Jeg satt i uttalige telefoner i mine pauser på jobb, purret og fulgte dette opp med dem slik at korrekt status viser i register. Etter flere uker og omganger på mail og telefon så var vi ferdige med det som jeg trodde var avtalen. Det viste seg idag at kundebehandler tok en komplett usving og gikk fra å være positiv i sommer til negativ for hele søknaden. Det var enda kredittkort som vi brukte som hun bemerket, men tidligere dialog gjaldt KUN det som vi ikke hadde bruk for. Når jeg da sier at OK hva om vi betaler ned det siste også av kreditt? Nei, da ble plutselig studielånet mitt et problem... Så var samboer min sin stillingsprosent et problem... altså, når er det en setter seg inn i slik informasjon egentlig? Jeg mener at når en kundebehandler plukker opp telefon og selv kontakter noen angående en søknad så bør en ha satt seg inn i dette, en vil jo da tidlig se at det ikke går og ikke sette i stand masse arbeid hos kundene som bruker pauser/kvelder på å fikse på ting som ikke fører noe vei med dere. Jeg skjønner ikke hva dere holder på med men dere snakker faktisk med en kunde som har vært hos dere HELE livet mitt, samme har min samboer men slike opplevelser med SR bank setter meg i tvil om dere virkelig er den rette banken for oss. Jeg ber dere vennligst å frastå å bruke samme kundebehandler mot meg og samboer fremover. Dette var faktisk utrolig frustrerende opplevelse og vi ønsker ikke kontakt med vedkommende igjen.
Beste deal sparebank1 klarte å koke i hop til meg å min samboer var 1,99% rente på huslånet, til tross for at vi begge er LO medlemmer, under 34 og har vært kunde siden sparekonto ble opprettet for 30år siden. MEN, om vi flyttet forsikringene våres over til dem(deres sammarbeids partner da de faktisk ikke har forsikring selv) så kunne de tilby 1,49% rente. Vi er fornøyd med vår forsikring i Tryg og ønsker ikke å bytte, vi fikk da også opplyst av andre at de ikke har lov å bruke forsikring som pressmiddel på renta heller. Så vi ble ikke enig og renta står fortsatt på 2,3%, så vi leter etter ny bank
Ingen tjeneste og ingen hjelp, de er mer interessert i eiendommer og aksjer en vanlige kunder.
Banken viser ikkje noe kundeservice. Jeg er kunde og ønsker å flytte lån osv til banken. Svaret jeg får er negativt. Jeg skal da ikke bare ha lån hos Sp1. De prioriterer noen kunder og andre ikkje. Lang responstid hos banken. Kundevennlighet kan bedres.