Sparebanken Møre har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tror ikke høyrehånden vet hva venstre hånden gjør. Gjentatte ganger får jeg sms på sms der de "gjør oppmerksom på" at jeg skal "signere" etterhvert kan jeg selv dokumentere ved å ta bilde av det de sier er signert. Ergo vet ikke venstrehånden hva høyrehånden har gjort. Til tross for at jeg får bekreftet av en ansatt at alt er i orden, pr telefon, får jeg fremdeles sms om at jeg må signere for bankbytte. SLITSOMT
Har en kontakt i banken som er flink, hyggelig og gir meg svar på det jeg spør om. Trekker et poeng på grunn av gebyr på rammelånet.
Har prøvd å legitimere meg for banken over lengre tid med postløsning for å fornye bankID. Etter nesten 4 uker hvor jeg har ringt banken flere ganger i uken kommer det endelig frem at noe er gått galt med første utsending til posten, og jeg må legitimere meg på nytt. Selv etter gjentatte telefonsamtaler. Jeg bytter bank.
En bank som tar seg godt betalt i dårlige tider, høg rente, null fleksibilitet og dårlig service! ein einvegskøyrt servicemodell, der kunden er taparen, skift bank!
Høy rente, dyre gebyrer for banktjenestene. SBM har et rekord overskudd, men likevel går lite tilbake til de faste kundene… følger styringsrente slavisk når den går opp, men den går aldri automatisk ned🙃
Det eneste positive jeg har å si er at de hjelper førstegangskjøpere inn på boligmarkedet, alt annet er dårlig service! Når du står i nødsituasjoner gir de null hjelp. Spør om det går bra, men kan ikke gjøre noe. Blir du forsøkt svindlet sperrer de alt, men gir null hjelp til å åpne ting opp igjen. Andre banker gir deg kort dagen etter, her tenker de at det er helt ok å gå uten kort og bankid i over en uke.
Har vært trofast kunde privat i 10 år og 4 år med mine 4 foretak. Etter at jeg gjorde investeringer gjennom en annen bank og tjente gode penger på det, har de aktivt prøvd å gjøre livet surt for meg, og få meg å avslutte kundeforholdet.