Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette gjelder altså Din Bank, et produkt under Sparebanken Øst, hvor jeg tok Boliglån for Unge da jeg skulle kjøpe meg bolig. Inne på nettsiden legger jeg inn all infoen de ber om + laster opp bevis på egenkapital. Første svaret jeg får fra banken er at de ikke låner ut til egenkapital ved boligkjøp (jeg trengte kun å låne 21% av verdien på leiligheten, da jeg hadde resten i egenkapital). Så de er tydeligvis ikke så nøye med å gå igjennom søknadene de får inn. Jeg sender en ny epost og forklarer at de må ha gjort en feil, da jeg tydelig har dokumentert at jeg har mer enn nok egenkapital, men får ikke engang en unnskyldning tilbake. Jeg får nå lånet til slutt. Så begynner lånet og løpe og jeg oppdager at de ikke har mulighet for efaktura eller avtalegiro. Alt i alt: dårlig kundebehandling og lite kunde-fokusert.