Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Går fortsatt ann å ringe når det er problemer med overføringer eller lignende
Hei Knut! Takk for hyggelig omtale. Selvsagt kan man ta kontakt med oss om man har spørsmål eller trenger veiledning. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Alltid hyggelig og tilgjengelig kundeservice, på telefon og svarer raskt på mail. Legger til rette for å hjelpe til både med lån, fond og sparing.
Hei Tone! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk! Vi i Sparebanken Øst er opptatt av at folk skal få hjelp til det de trenger i sin bankhverdag - og tilgjengelighet er noe vi setter høyt på vår agenda. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hyggelige bankansatte som er lett å få tak i på telefon når du trenger det. Veldig brukervennlig nettbank, både på PC og mobil.
Hei Mette, tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse her. Det setter vi veldig pris på. Sparebanken Øst er opptatt av å være tilgjengelig og å være en bank som er enkel å forholde seg til. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Egen rådgiver som har tid til meg når jeg trenger hjelp/råd. Aldri no problem å få kontakt på tlf eller mail, og trenger man personlig møte så får man til det fort også. God og personlig service som man ikke finner i de store bankene.
Hei Geir! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på. Vi er opptatt av å være tilgjengelig for kundene våre. Hilsen Sparebanken Øst
Halvannen måned uten at man klarer å etablere en depositumskonto er for dårlig. Og uker mellom hver gang kundeservice svarer er også under enhver kritikk. Men nettbanken er topp - den trekker inntrykket vesentlig opp fra null!
Hei Tor. Dette er selvfølgelig ikke bra og noe vi beklager. Vi hadde satt pris på om du kunne sende en melding i nettbanken om dette så vi kan sjekke opp nærmere hva som har skjedd med etableringen av depositumskonto. Hyggelig at du liker nettbanken. Mvh. Sparebanken Øst
Banken er profesjonell og er god på kundebehandling, men!!!!! De gir dårlig rente på både innskudd og lån. Banken har blir gravis dyrere å bruke. Gebyrer på litt av hvert. Nå siste varslet månedsavgift på kodebrikke og avgift på erstatning av tapt/ ødelagt. Årsgebyr på kort samt tapt av dette. Avgift på SMS varsling
Hei Anders Takk for tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan gå gjennom hvilke produkter du har og bruker, så kan vi se om vi kan finne gode løsninger tilpasset deg og ditt bruk. Hilsen Sparebanken Øst
Blir tatt godt imot av dyktige kunderådgiver. De lytter og gir råd...
Hei Atle O Vi blir så glade når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Tusen takk. Hilsen Sparebanken Øst