Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra service tar saken seriøst og bra renter på lån
Jeg har vært kunde hos Sparebanken Sør i mange år. Før dette brukte jeg Sparebanken Pluss som har slått seg sammen med Sparebanken Sør. Jeg fikk veldig uprofesjonell og rotete behandling da jeg kontaktet banken angående så enkel sak som å flytte forfallsdato av mitt lån. Jeg kontaktet banken 3 ganger men dette resulterte i utrolig rot på mitt bankkonto; dobbel trekkning av lån og andre ubehageligheter. Jeg prøvde å kontakte min kunderådgiver 3 ganger men han var ikke tilgjengelig.
Klomser vekk alt og bruker helt synsyk lang tid!!! Hadde akkurat fylt 15 og bestilt meg BankID med det skjedde jo selvfølgelig en feil ,error og alt det der. Så fant de ut at BankBrikken ikke var koblet opp til navnet mitt og når har dette gått over to uker!! Og nå har de sendt meg en ny bankId og det tar en uke før den kommer!! 3 uker for BankID!!
Boligsøknad. Tid for behandling av søknaden var ok. Vi hadde 1.5 mill. i egenkapital. (salg av egen bolig) og trengte boliglån/total renovering ved kjøp av "ny" bolig, totalt på 2.3 mill. kroner, 1.5 mill. i egenkapital. Ville gå med til kjøp av "ny" bolig. Vi fikk avslag med pålydende årsak, ikke betalingsdyktige. Avslaget ansees som meget underlig, der faktiske flere andre banker gir oss grønt lys, kjøp "ny" bolig til 1.5 mill. kroner, og 2.3 mill. i lånebehov innfris. I denne banken hadde vi vært kunder i over 30 år! 2014 var våre siste år som kunde i denne banken.
Privat: svært fornøyd med min personlige bankrådgiver. Gode vilkår og topp service. Bedrift: har DNB i dag og de har bedre priser og løsninger enn Sparebanken Sør, så her har de noe å gå på.
De bruker lang tid og har vært litt frekke når jeg har hatt de på tråden. Alltid noen trøtte folk som svarer. Eneste bra de gjør er lån for unge, ellers ingenting annet.
-65 kr i månedlig termingebyr på boliglån! (Billigere og til og med gratis hos de fleste andre) -Dårlige renter sammenlignet med både storbanker, lokalbanker og nettbanker. -Høy årspris for å være kunde. (Billigere/gratis hos de fleste andre banker) -Ingen spesielt gunstige "kundeprogrammer" for voksne. -De krever til og med et gebyr for at du skal avslutte kundeforholdet hos de! Til gjengjeld mange fine kontorer i store deler av Sør-Norge.