Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt noe trøbbel med banken min, etter at jeg engang byttet fra en annen bank, der jeg følte med litt degradert.
Rask på lånerentoppgang Innskudsrenter derimot... De har eller tar ikke kontanter!!! Er dette lovlig? Kunder blir henvist til kolonial for kontanter . Eneste grunn for at jeg blir værende er personlig kundekontakt.
Har ALLTID vært kunde hos sparebanken sør. De har en del tullete avgifter. For eksempel å overføre fra sparekonto til en annen konto utløser avgift selv om man er innenfor 12 årlige uttak. Så man må overføre fra sparekonto til brukskonto, og deretter til en annen bank for å gjøre det gratis. BSU-en har ikke en konkurransedyktig rente, og er ellers veldig dårlig renter. De har heller ikke støtte for apple pay. Kundeservice er bra. De svarer raskt enten det er på telefon eller melding.
Fikk lån til gode betingelser da andre banker sa nei eller dyrere. Fast kunderådgiver som jeg kan sende spørsmål til og setter seg inn i mine behov
Fikk en veldig hyggelig rådgiver i banken som hjalp meg med mitt første boliglån. Veldig hjelpsom og imøtekommende. Ga meg mye nyttig informasjon, både ved kjøp og salg av boligen. Har kun hatt positiv opplevelse med denne banken.
Føler meg lite velkommen og at kunderådgiver ikke har interesse eller tro på meg som kunde.
Hei Lene. Så leit å høre at du har denne oppfattningen. Ta gjerne kontakt med oss i en av våre kanaler slik at vi kan undersøke dette nærmere med den/de rådgivere dette gjelder, og gjennomgå våre rutiner. Mvh Maylinn
Jeg skulle aktivere kodebrikke, men jeg opplevde evig lang ventetid, ansatte la på under samtalen. Og ingen god hjelp var å få. Det virket ikke som at ansatte visste hva de holdt på med. Dette var virkelig ikke en god opplevelse. Virker ikke som dette er den rette, trygge banken.
Hei. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse! Vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe våre kunder, og samtidig forbedre oss selv. Dersom du ønsker kan du gjerne sende oss en klage via våre nettsider, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i din sak. /Maylinn