Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk lån til gode betingelser da andre banker sa nei eller dyrere. Fast kunderådgiver som jeg kan sende spørsmål til og setter seg inn i mine behov
Fikk en veldig hyggelig rådgiver i banken som hjalp meg med mitt første boliglån. Veldig hjelpsom og imøtekommende. Ga meg mye nyttig informasjon, både ved kjøp og salg av boligen. Har kun hatt positiv opplevelse med denne banken.
Føler meg lite velkommen og at kunderådgiver ikke har interesse eller tro på meg som kunde.
Hei Lene. Så leit å høre at du har denne oppfattningen. Ta gjerne kontakt med oss i en av våre kanaler slik at vi kan undersøke dette nærmere med den/de rådgivere dette gjelder, og gjennomgå våre rutiner. Mvh Maylinn
Jeg skulle aktivere kodebrikke, men jeg opplevde evig lang ventetid, ansatte la på under samtalen. Og ingen god hjelp var å få. Det virket ikke som at ansatte visste hva de holdt på med. Dette var virkelig ikke en god opplevelse. Virker ikke som dette er den rette, trygge banken.
Hei. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse! Vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe våre kunder, og samtidig forbedre oss selv. Dersom du ønsker kan du gjerne sende oss en klage via våre nettsider, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i din sak. /Maylinn
Må mase seg til de betingelsene man har krav på, ingen oppfølging fra banken/rådgiver, ringer IKKE tilbake slik de lover, håpløst å få tak i den man søker, lang kø på telefon, kan absolutt ikke anbefale denne banken.
Det har til tider vært lang kø på telefonen grunnet stor pågang fra kunder. Husk at du kan velge ''tilbakering'' så ringe vi deg opp igjen. Vanskelig å svare på hva som er årsaken til at banken ikke ringer tilbake, men vi bestreber oss alltid på å tinge tilbake når det er avtalt. Ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan få anledning til å forbedre oss. /Stig
Hatt Sparebanken Sør i snart 29 år og det har bare vært problemer etter jeg fikk boliglån hos dem. Ikke er de noe særlig konkurransedyktige mtp. renter. Ene søknaden min på avdragsfrihet tok det tre måneder før jeg fikk svar, og da etter at jeg spurte om når jeg fikk svar på det.. Mulig de glemte den.... Styr unna denne banken, med mindre du setter pris på å betale mer enn du trenger.
Hei Ida. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse av oss! Vi vil gjerne høre fra deg i våre kanaler slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i denne saken og slik at vi kan forbedre oss! /Maylinn
Hatt sparebanken sør hele livet, alltid vært fornøyd med kundeservice og tjenester!! Veldig fornøyd.