Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg skulle aktivere kodebrikke, men jeg opplevde evig lang ventetid, ansatte la på under samtalen. Og ingen god hjelp var å få. Det virket ikke som at ansatte visste hva de holdt på med. Dette var virkelig ikke en god opplevelse. Virker ikke som dette er den rette, trygge banken.
Hei. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse! Vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe våre kunder, og samtidig forbedre oss selv. Dersom du ønsker kan du gjerne sende oss en klage via våre nettsider, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i din sak. /Maylinn
Må mase seg til de betingelsene man har krav på, ingen oppfølging fra banken/rådgiver, ringer IKKE tilbake slik de lover, håpløst å få tak i den man søker, lang kø på telefon, kan absolutt ikke anbefale denne banken.
Det har til tider vært lang kø på telefonen grunnet stor pågang fra kunder. Husk at du kan velge ''tilbakering'' så ringe vi deg opp igjen. Vanskelig å svare på hva som er årsaken til at banken ikke ringer tilbake, men vi bestreber oss alltid på å tinge tilbake når det er avtalt. Ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan få anledning til å forbedre oss. /Stig
Hatt Sparebanken Sør i snart 29 år og det har bare vært problemer etter jeg fikk boliglån hos dem. Ikke er de noe særlig konkurransedyktige mtp. renter. Ene søknaden min på avdragsfrihet tok det tre måneder før jeg fikk svar, og da etter at jeg spurte om når jeg fikk svar på det.. Mulig de glemte den.... Styr unna denne banken, med mindre du setter pris på å betale mer enn du trenger.
Hei Ida. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse av oss! Vi vil gjerne høre fra deg i våre kanaler slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i denne saken og slik at vi kan forbedre oss! /Maylinn
Hatt sparebanken sør hele livet, alltid vært fornøyd med kundeservice og tjenester!! Veldig fornøyd.
Ble kunde her men byttet fort til annen bank. Signeringsprosessen hadde fokus på å få inn mest innskudd og flytting av gjeld kunne jeg bare glemme for det ville de ikke ha. Greit kok for meg, men måten det ble fremstilt på var at om det var løsning på gjeld så kunne jeg bare forlate banken. Signerte på konto for å se litt hvordan de er i bruk, men flyttet til spareskillingsbanken som jo er i ett helt annet skikte. Hadde stedet vært hyggeligere med forståelse for at folks økonomi går opp og ned så er det sikkert en grei plass.
Hei. Det var leit å høre at du oppfatter Sparebanken Sør som en bank som ønsker å få inn mest mulig innskudd og at du oppfatter oss slik at vi ikke har forståelse for at folks økonomi er svingende. Ser at du har byttet bank til Spareskillingsbanken, men vil gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan bli nærmere informert om hvilke områder som vi muligens kan bli bedre på. Mvh Sparebanken Sør, Stig
Ingen besvar! Veldig tilfreds med alt. God raadgiving. Bra service.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss, Wolfgang. /Åse
Siden du er en sørlandsbank er det nok lettest for de som bor på Sørlandet og kan møte opp i filialene dems når det er større ting som skjer. Men jeg har flyttet vekk fra før landet selv, og fortsatte som kunde. Kjøpte nettopp ny bolig - og selv om jeg ikke kunne møte opp i banken fikk vi ordnet opp i alt på en god måte over telefon og e-post. Fikk og konkurransedyktig rente. Min rådgiver ga meg og veldig god oppfølging underveis. Synes løsningen for aksjer og fond i nettbanken er litt knotete og uoversiktlig, men her har jeg ikke noe å sammenligne med.
Hei Steffen! Så utrolig hyggelig tilbakemelding å få både for rådgiver og for oss på Kundesenteret. Ha en god uke! /Maylinn