Spareskillingsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har opplevd mye dårlig kundeservice og liten vilje til å hjelpe. Og ting som lett kan fikses i andre banker, har vist seg vanskelig å fikse her.
En bank som setter Deg som kunde først, en selvstendig bank som gjør kundeforholdet nr 1 i fokus, en av de beste bankene i Norge der Du som kunde bestemmer, banken står på egne bein og folket er med i fokus til å bestemme slik vi ønsker en god bank skal være!
Har vert en trofast kunde , Men så ble jeg syk og uføretrygdet. Da snudde banken ryggen til og vil ikke gi meg lån. Enda jeg hadde vert pliktoppfyllende kunde i 40 år. For å få låne 20.000kr måtte jeg ha kausjonist høy rente. Smålig og nedverdigende etter så mange år som kunde. Banken mener at hos de er du ikke bare et nr men navn. Stemmer overhode ikke med meg.
Kunderådgiver er fantastisk og gir gode råd men renta er litt for høy. Aksjehandel er er ubrukelig.
Eneste bank som gav meg lån på min søknaden, og den Obligasjonen jeg hadde som garanti for lånet mitt.
Hei. Jeg vil fraråde alle Unge eller Eldre.styr Unna denne Banken. Selv om Du er kunde i mange år, får Du ingen inviduell hjelp. Zet Fremlegges ordtaket "Hos Oss er Du et Navn " Jeg kan bekrefte for alle at dette ikke stemmer. Igjen, styr unna.. Det er andre Banker å få tak i. Ikke baser Deg på tillit og kundeforholdet Styr unna
Har vært kunde i Spareskillingsbanken i 23 år, men ser nå etter ny bankforbindelse for meg og min familie. Jeg har lenge levd med en bankforbindelse som er litt for dyr og ganske dårlig , men tenkt at det er greit å benytte en lokal bank for meg, min familie og min bedrift. Nå oppfatter jeg meg både svindlet og trakassert. Det er nok! Svindelen består i at de endrer lånebetingelsene hvis du f.eks "låner opp" til ny bil på huslånet, uten å informere om det. Etter mange måneder oppdager du at renten er langt høyere enn tidligere. Jeg hadde tydeligvis hatt "ungdoms-lån" og var nå for gammel til det. Renta gikk i hvert fall plutselig opp. Banken er basert på "du må ha lua i hånda, vi vet best!" De gjør som de vil, og er av den gamle konservative skolen. De bruker ikke energi på god nettbank, brukervennlige løsninger eller nymotens bankbruk. Banken tror de må sende ut lange omfattende skjemaer for å bekjempe hvitvasking og terror, selv om du har vært kunde i 25 år, og har noen få tusenlapper på konto. Hvis du ikke orker å svare på omfattende skjemaer om muligheter for kryptovaluta og familiens politiske eksponering, kutter de nettbanken. "Vi er Gestapo, vi bestemmer!!!" (Mistenker at de bruker samme skjemaet om du er ny bedriftskunde som skal sette inn 100 millioner, eller om du er minstepensjonist med 25 års kundeforhold.) Banken må fornye seg og bruke teknologi på bedre app og nye betalingsløsninger, samt verdsette de gamle kundene og lage enklere skjemavelde. Banken må være "på lag" med kundene.