Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig nettbank. Elendig kundeservice. Tok 2 måneder før jeg fikk tak i «min konsulent» da hadde jeg ringt dem 8 ganger. I alle andre banker kan hvem som helst svare på enkle spørsmål, men ikke i Storebrand. Der må man vente i vinter og votter før «din» konsulent ringer deg opp. I tillegg har de elendig rente. 4,9 og jeg er stabil kunde, medlem av obos og Akademikerne .. anbefales ikke.
prøver å lage en bsu konto, så jeg trykker på bsu konto greia og logger meg inn som det står. Men den sender meg kun rett til min egen konto med egen kontoinformasjon. Står ikke en dritt om bsu. Så prøver jeg å lage flere kontoer, men det går tydeligvis kun hvis jeg vil dele med noen. Skjønner ikke hva Storebrand driver med jeg, skal jo gå an å ha mer enn en sparekonto og en brukskonto. OG LA MEG LAGE EN BSU KONTO!!
I have issue with creating account . Poping case number when norwegian id is typed . I have been talking with customer service Later got contact with responsible IT person Instead they go to browser and type my id and see the problem they push me to check my browser change browser . And other nonsense. Very unprofessional workers. I will try to avoid this bank in future.
Altså hvor skal jeg begynne... Jeg ble anbefalt å bytte til Storebrand gjennom en kollega for å kunne samle alt på et sted. I god tro byttet jeg bank og fikk dog bedre betingelser på boliglånet enn det jeg hadde fra før. Det er vell det eneste positive slik jeg ser det. Dette er en bank som henger LANGT etter samtlige andre norske banker. De har et brukergrensesnitt som er helt elendig og hører hjemme på tidlig 2000-tallet. De har en system som er lite intuitivt, du har en mobilbank med masse begrensninger og generelt sett er jeg lite fornøyd med hva jeg har fått. Kundeservice: Kundeservice bruker lang tid på å svare og dersom man sender dem en melding som inneholder flere spørsmål, unnlater de ofte å svare på mer enn et. Bevisst? Manglende kompetanse? Sløve servicemedarbeidere? Ikke vet jeg, men jeg er ikke fornøyd med det jeg har opplevd hittil. Ettersom jeg har vært kunde i 2 uker, tyder ikke dette på at samarbeidet blir særlig varig heller. Old fashion: Enkle ting som å legge til disponent på konto eller opprette felleskonto, er ikke bare bare i Storebrand. Selv i 2022 har de manuelle prosesser tilhørende denne type aktivitet som gjør at man faktisk må sende dem en melding for å få dette gjort. Deretter blir det (ja, jeg snakker erfaring) litt kluss i papirene, litt dårlig kundeservice og etter en stund får man endelig tilgang til en felles konto.
Møtte verdens mest usympatiske person, som nekter å la foreldre hjelpe han med bankid.
Man kom in banken via förra arbetgivarens avtaler som gav relativt goda lån och försäkringar , Men upplevlsen nätbanken är helt hopplös . Tidskrävande och oöversiktlig . var finner jag tex vad som kommer till förfall dagrna som kommer ... sen prövar jag att få en enkel åtgärd utförd som rent tekniskt borde kunnat löst av ett dataprogram men det tar 5 dagar med manuell chatt , mail chat. mail... när man tänker att man är en värdefull kund med alla ägg hos storebrand och bra lön och masa säkerhet i bostad så är det inga rabbatter att få men det går helt fint att spara 10000tals kronor genom att flytta till andra .
- Elendig nettbank som har et dårlig brukergrensesnitt og få muligheter. Mobilbanken er om mulig enda mer ubrukelig. Man bruker i dag nettbank så ofte, at dette ble for min del en dealbreaker. + God kundeservice Har nå smn, som har markedets beste nettbankløsning. Bedre renter fikk jeg også.