Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Altså hvor skal jeg begynne... Jeg ble anbefalt å bytte til Storebrand gjennom en kollega for å kunne samle alt på et sted. I god tro byttet jeg bank og fikk dog bedre betingelser på boliglånet enn det jeg hadde fra før. Det er vell det eneste positive slik jeg ser det. Dette er en bank som henger LANGT etter samtlige andre norske banker. De har et brukergrensesnitt som er helt elendig og hører hjemme på tidlig 2000-tallet. De har en system som er lite intuitivt, du har en mobilbank med masse begrensninger og generelt sett er jeg lite fornøyd med hva jeg har fått. Kundeservice: Kundeservice bruker lang tid på å svare og dersom man sender dem en melding som inneholder flere spørsmål, unnlater de ofte å svare på mer enn et. Bevisst? Manglende kompetanse? Sløve servicemedarbeidere? Ikke vet jeg, men jeg er ikke fornøyd med det jeg har opplevd hittil. Ettersom jeg har vært kunde i 2 uker, tyder ikke dette på at samarbeidet blir særlig varig heller. Old fashion: Enkle ting som å legge til disponent på konto eller opprette felleskonto, er ikke bare bare i Storebrand. Selv i 2022 har de manuelle prosesser tilhørende denne type aktivitet som gjør at man faktisk må sende dem en melding for å få dette gjort. Deretter blir det (ja, jeg snakker erfaring) litt kluss i papirene, litt dårlig kundeservice og etter en stund får man endelig tilgang til en felles konto.
Møtte verdens mest usympatiske person, som nekter å la foreldre hjelpe han med bankid.
Man kom in banken via förra arbetgivarens avtaler som gav relativt goda lån och försäkringar , Men upplevlsen nätbanken är helt hopplös . Tidskrävande och oöversiktlig . var finner jag tex vad som kommer till förfall dagrna som kommer ... sen prövar jag att få en enkel åtgärd utförd som rent tekniskt borde kunnat löst av ett dataprogram men det tar 5 dagar med manuell chatt , mail chat. mail... när man tänker att man är en värdefull kund med alla ägg hos storebrand och bra lön och masa säkerhet i bostad så är det inga rabbatter att få men det går helt fint att spara 10000tals kronor genom att flytta till andra .
- Elendig nettbank som har et dårlig brukergrensesnitt og få muligheter. Mobilbanken er om mulig enda mer ubrukelig. Man bruker i dag nettbank så ofte, at dette ble for min del en dealbreaker. + God kundeservice Har nå smn, som har markedets beste nettbankløsning. Bedre renter fikk jeg også.
Vi ble kunder av Storebrand Bank for 7 måneder siden i tro om at dette var en god bank. Som mange andre har min samboer og jeg felles boliglån og en felles bankkonto som avdrag skal belastes fra. Første avdrag trakk Storebrand fra feil konto, det kan man tåle - men at de ikke klart å rette på feilen i løpet av 7 måneder, på tross av månedlige lovnader om at de skal ordne dette. Dette må jo være den enkleste operasjon i verden, men nei! Det er helt utrolig. Hold dere unna! Jeg har også hatt reiseforsikring hos Storebrand. Da min far gikk bort i sommer, måtte jeg kansellere hotelrommet jeg bodde på ifb med besøk hos sykehuset han var innlagt på. Dødsfall i nærmeste familie - men Storebrand fant ingen grunn til å dekke mine kostnader!? Det gjorde en annen forsikring jeg har, så nå flytter vi alt, til og med pensjonskontoen, og Storebrand vil ALDRI mer bli vurdert av oss.
Anbefaler alle om å bli Kunde i denne banken. Har ikke bare markedets beste rente på forbrukslån. Billugste forsikring på alt. Er Stabil i årevis på alle produkter. 10 stjerner hvil mulig. Bytt til Storebrand ASA og føl Deg trygg i alle livets faser. Bli kunde å opplev et trygt kundeforhold
Jeg har vært kunde i over 40 år og har bare gode erfaringer. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger