Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En særdeles begredelig bankoplevelse. En "kundekontakt" som manglet kunnskap, og som var veldig vanskelig å få tak i, selv om alle henvendelser måtte gå gjennom vedkommende. E-poster ble enten ikke besvart, eller tok flere uker. Et salig rot både ved kjøp og salg av leilighet. Alt toppet med en arroganse som går DNB en høy gang. Mistenker at det ligger gamle systemer i bunn som gjør bankjobben vanskelig.
Den gamle banken som fungerte er ødelagt. Den nye gir feil forfallsoversikt. Gir ikke mulighet for å laste ned fakturaer. Er uten muligheter for å betjene felleskontoen sammen. Fått info om at de stenger den gamle løsningen innen kort tid. Skylder på systemleverandøren. Det er dypt godnatt. Hilsen kunde 1980 årene.
Det går ikke an å behandle eldre kunder som den jævls bank gjør !!!!Skam dere!!!!
Får aldri betalt regninger i bank appen med tlf. (android)
Bruker lang tid på å svare og gir meg ikke oversikt over hvordan de kommer frem til takseringssum av bilen. Da må jeg ringe?! Opplever lite trygghet og forståelse fra dem som kunde!!!!!
Stadig problemer med innlogging i nettbanken. Har prøvd å snakke med dere, men dere klarer ikke å løse problemet
Storebrand nekter utenlandsbetaling / varekjøp i utlandet. Legg heller pengene dine under madrassen (lav risiko), - da disponerer du de selv. I bank kan banken og staten/regjeringen ta de med et pennestrøk (høy risiko). Renten er omtrendt den samme!