Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand nekter utenlandsbetaling / varekjøp i utlandet. Legg heller pengene dine under madrassen (lav risiko), - da disponerer du de selv. I bank kan banken og staten/regjeringen ta de med et pennestrøk (høy risiko). Renten er omtrendt den samme!
Vi har forsøkt å få satt ned boliglånet vårt mange ganger. De lover oss bedre rente, men følger ikke opp i praksis. Dokumentene kommer ikke. Ingenting skjer. Før vi prøver igjen. Og de lover. Og de holder ikke. Nå flytter vi boliglånet vårt, for dette gidder vi ikke.
Får ikke betalt med den nye bank appen. Må inn på pc for å betale regninger eller andre småting. Ikke bra!
Godkjenn knapp fungerer ikke. Ingenting skjer. Forrige app var meget bra.
God kundeservice og praktisk med mulighet for chat. Enkel mobilbank og helt grei nettbank. Mange muligheter for kontaktløs betaling, inkludert Apple pay, Google pay og Garmin pay. Tilbyr kort til barn og unge. Ikke gebyrer på varekjøp. Meget gode vilkår på reiseforsikringen på kredittkortet. Dekker dermed mange av våre ønsker og behov for bank.
Alt fungerer som det skal. Samler alle tjenester inkludert forsikring og pensjon
I 2 måneder har jeg prøv å komme i dialog med banken om boliglånsrenten vår. Lånerådgiver vet at jeg vil diskutere dette, og nå er hun umulig å få tak i. Jeg har skrevet utallige e-poster, sist jeg hørte fra henne var 22. november. I dag er det 17. januar. Jeg har chattet med kundeservice 5 ganger etter det, og de sier at de skal purre på rådgiver og at saken har høy prioritet. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Storebrand har en kynisk måte å dra ut tiden på, slik at vi fortsetter å betale mer enn vi må. Jeg kommer til å bytte bank.