Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ærlig talt, Storebrand ligger 10-15 år bak alle andre på Nettbank. Dette er ubrukelig i 2019, etter jeg byttet har jeg begynt å få purringer på ting jeg trudde skulle vært betalt, men å finne ut om noe er betalt er en stor jobb. Forandre forfallsdato kan du bare glemme. Kundeservice, rente, alt annet er top, men Nettbanken er rett og slett ubrukelig.
Søkte om finansieringsbevis for 3 uker siden(!!!) og har enda ikke hørt noe. Spurte på chat (som forøvrig alltid har enormt lang ventetid) om hvor lang behandlingstid de hadde og fikk et surt svar om at det tar den tiden det tar. Søkte i annen bank og hadde lånepapirene i hånda på under 48 timer.
En fin bank med gode betingelser på boliglån samt personforsikring, noe høye gebyrer på bankkort som drar ned til 4 stjerner men noe må dem jo tjene penger på også.
Uoversiktlig nettbank er bare en vanesak tror jeg. Det tok litt tid før alle avtalegiroene kom på plass.
De hadde en brukbar APP. Men for tre fire døgn siden endret de denne til noe ubrukelig. Igjen et bevis på at halvskolerte «dataguruer» har gjort en kjempejobb ?😡😫😂
Bra og fleksibel bank ellers, men nettbank er så ufattelig dårlig og lavmål og det går ikke an å ha den som dagligbank. Derfor har jeg automatisk overføring av mesteparten av lønns til Sbanken.
Byttet bank etter samtale med deres virksomhet, bank og forsikring er bare svindel som DnB osv er blitt, men denne banken har problemer med kunder. Avtalegiro er ikke lett og faste betalinger, trengte hjelp fra data Systemerer som jeg kjenner til gjennomføre oppgaver som banken ikke kunne.