Svea Finans har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er nærmest umulig å finne rette Svea website å logge inn på min sparekonto. Det må da kunne lages web snarveier til både inkasso, lån og sparing. Ikke bare inkasso!!!
Svea er absolutt den beste banken når det gjelder sparing. Best rente, uten begrensninger på uttak eller andre forpliktelser. Byttet fra Santander til Svea, da Santander innførte trapperente, hvor du får lavere rente jo mer du har på kontoen. Lett å overføre penger begge veier hos Svea, men nettsiden kunne kanskje vært litt mer informativ
Jeg finner ikke ut hvodan man overfører penger fra annen bank til min sparekonto i Svea. Eneste grunnen til at jeg er kunde hos dere er gud rente på innskudd.
vanskelig å finne der jeg skal gå inn på min konto
Får ikke svar på mail. Kun telefon hvor de er svært unnvikende for løsninger. Du ender Alltid opp med å betale mye mer enn avtalt. Svea finans går over lik. Bruk klara istedet.
Veldig fornøyd med renten på sparing hos Svea, en av dem med høyest rente uten uttaks begrensning, noe som er veldig kjekt når man sparer opp en buffer og man plutselig trenger pengene fort. Enkelt å overføre penger til kontoen, men også veldig enkelt å overføre fra sparekontoen til vanlig konto i bank og pengene er på konto stort sett etter en virkedag 😊
Sveafinans er ikke kundevennlig for kreditor. Kun for debitor. Om det kommer inn falske eller feil fakturer i dere systemer. Leger tannleger eller andre som ikke kan «kundeservice», bryr ikke Sveafinans seg om. De bryr seg bare om penger. De kjøper en faktura, om den er gyldig eller ikke. For dem er det bare drive inn penger. De veit at noen kjøp er «råtne egg». Det driter de i. De driter også i deg. Om du har fått en uriktig, eller falsk faktura. For dem er du et tall som heter «null». Du er jo ikke kunde. Du er en utgift , en kostnad om de ikke får inn pengene. Jeg har holdt på nå i 10 dager med e-post mellom Sveafinans og oppdragsgiver. En useriøs tannlege i Hamar. Hvor mange mennesker på over 70år hark ork og kunnskap til dette. Jeg har, og nå skal Sveafinans få møtte veggen. De får en klage av meg til Finanstilsynet, og om det neste blir forliksrådet med adv., og erstatning til meg, så «driter» jeg i dem. Som de driter i meg.