Thorn har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg måtte ta et fobrukslån men det fekk eg angre på ,for og få dette lånet måtte jeg kjøpe et produkt i tillegg ,jeg blei nedringt av en selger som snakket så fort at jeg fekk ikke med meg halvparten så endte opp med en I pad som kosta skjorta.Heldigvis klarte jeg og få betalt ned dritten på noen mnd.Har vurdert om jeg skal anmelde til kredittilsynet og forbrukerombudet
Søkte om lån som ble innvilget.. Men så fikk jeg muligheten til å få med en MacBook pro til 15.000 kroner.. Takket ja via sms oh signerte papirene, plutselig finner jeg ut at de har tatt med forsikringer til 20,000 kroner som er totalt UBRUKELIG, samtidig at denne 15,000 kroners PC-en koster 38.000 kroner… Dette er Norges mest useriøse bank som svindler kundene sine! Styr unna disse jævla bandittene! Saken er også anmeldt til flere etater!
Hold dere langt unna Thorn! Verste kundeservicen som er der ute. De har heller ikke styr på betalinger som har kommet inn. uprofesjonelle hele gjengen.
Snakket med en ufordragelig kar på telefon! Mente æ måtte høre på andre tilbud dem å leverte,jeg siterer: du må ha respekt for min jobb å høre på meg. Så med dette orker jeg ikke godta opprinnelig lån hos dem.
De lurer deg å kjøpe et produkt for å få lån! En Samsung 24 Ultra koster 25000 ! Styr unna! Betaler du over 60 mnd blir det FRYKTELIG DYRT!
Skulle låne litt, og kunne få ca så så mye å nedbetale. Ikke store summen. Under 1000 lappen. Men plutselig måtte man velge om man ville ga fmeks ny tv, pc, mobil på kjøpet for å få innvilget lånet. Og man kan ikke signere digitalt,når man får link via epost. Nei... men lyver og maset meg ned omtrent og " vi sender deg sms blabla, sa vedkommende minst 6 ganger på tlf. Jeg sa blankt Nei nei. Ikke ta opp lån med de!!!!
Jeg fikk tilbud som var rimelig så signerte jeg. De tok ingen kontakt og hadde ikke tatt en beslutning for å vise hensyn til deres søkere/klienter. Jeg har vært en kunde før og var fornøyd. For en eller annen grunn måtte det være meg som tok kontakt for å få oppdatering om situasjonen. Etter jeg tok kontakt, oppførsel fra Thorn sin sida var nesten som at jeg var mistenkt fordi de mangla dokumentasjon som de ikke ba om for å starte med. I tillegg til det, etter jeg sendte sagt dokumentasjon, måtte jeg ta kontakt igjen fordi de sammenligna min informasjon med mine opplysninger fra før når jeg var en kunde for noen år siden. De sa at jeg må avklare ting som ikke matcher...Så skrev jeg en "avklaring" til hvorfor, naturligvis kan info endre seg med bo situasjon osv. fra for to år siden, opplysningene var ikke det samme, som egentlig ikke er relevant i det hele tatt. Så, jeg ble behandlet på dårligste mulig måten, diskriminert mot og ignorert. Til slutt, jeg trakk min søknad og sa at jeg ikke var desperat og fikk tilbud fra en annen bank for hva som var alltid et lav beløp. Vil aldri anbefale Thorn Privat Finans og oppfordrer alle kundene til å nedbetale deres lån så fort som mulig eller refinansiere med et tilbud fra bedre steder med bedre kunde service og saksbehandlere.