yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
- tar ikke i mot råd og veiledning fra kunder, må bedres - har en foreldet og klønete nettløsning, må bedres - taper stort i forhold til andre banker når det gjelder renter på innskudd - generell kunde service er blant de dårligste i markedet, må bedre - banken har forfalt på alle områder de siste ti årene, ingen bedring å spore
YA Bank er et stebarn i Sverige som nesten ingenting fungerer i. Penger forsvinner på konto, og de vet ikke hvorfor eller til hvem. Man kan ikke kommunisere via nettbank, den er død.
Umulig å overføre penger: Svarer ikke på klagebrev. Ingen hjelp å få via telefon!
ja bank var ok helt til resurs bank tok styringa da ble alt bare ræva. Har bytta bank, alldrig mere ja bank.
Etter mer enn tre år har jeg fått nok. Ikke bankID, "KID og melding" heter feltet, men godtar bare KID kode, laber satsning på nettbank og enda verre funksjonalitet i appen. Nå er det nok. Jeg bytter bank og avslutter kontoen. Dere var og er billige, men det er ikke verdt frustrasjonen og irritasjonen.
Har vært kunde hos Ya Bank i mange år og var veldig fornøyd, men etter at Resurs Bank i Sverige overtok som eiere og lagde en ny ubrukelig nettbank har kontoene lagt stort sett brakk. Når en er innlogget risikerer en å bli plutselig utlogget uten varsel. Betalinger til forfall må en selv summere for å finne totalbeløpet som skal betales. Ved betaling av efaktura må en bekrefte med bankid en og en faktura mens fakturaer kan slettes uten bruk av bankid. Altså motsatt til andre banker. Banken har fremdeles gode innskuddsrenter, men maksbeløp for betaling i nettbank kan uten videre endres til mange millioner uten at en må bekrefte dette med bankid. Her finnes ingen sperrer for verken Høyrente eller Høyrente+ kontoene. Må være drømmebanken for hackere og svindlere! Har tatt dette opp med banken tidligere uten resultat. Advarsel : Styr unna denne banken om en har større beløp innestående!
Før Ressursbank kjøpte Ya var det en bra bank, når er det ikke det lenger. Før virket betalingsløsningene deres, nå er du heldig om du får betalt. Betale e-faktura på forfallsdato kan du bare glemme. Da da får du bare feilmeldinger og må sette betaling til dagen etter med fare for å måtte betale gebyr og renter for ikke å ha betalt til tide. Betalingsmottaker liste eksisterer/virker overhodet ikke.. Du må vite kontonummeret, før var det nok å huske navnet til mottaker. Nå har de hatt flere år på seg til å rette opp feilene uten at de har tatt seg bryet. Anbefales ikke å bruke denne banken som dagligbank, bru da en annen bank med systemer som virker som de skal. Kan fint bruke de som sparekonto bank da de har god rente.