Novus Systems opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med hjelpen og Forklaring på kos eg skal gjere det
Hei Margunn, takk for anmeldelsen! Kjekt å høre du er fornøyd med opplæringen. Ikke nøl med å kontakte vår kundeservice hvis du behøver ytterligere hjelp med noe :) God påske! Mvh Novus
Veldig fornøyd med kundeservice og montør, fått den hjelpen man trengte og god oppfølging.
Hei Amalie, takk for hyggelig tilbakemelding. Glad å høre du er fornøyd med oss :) God påske! Mvh Novus
Ja hva skal mann si, kan begynne med det positive, veldig bra teknisk utstyr fra Ajax, flink montør som kom når han skulle og gjorde en bra jobb. Men... Vi sitter å føler oss lurt av selger og har nå endt opp med noe vi føler er et utilstrekkelig og mye dårligere anlegg vi hadde fra før fra Verisure. Vi har en ikke komplett skall-sikkring da selger ikke har inkludert de kompetente som trengs i bestillingen selv om vi har telt opp og skrevet liste selv ved bestilling så nå må vi kjøpe å få plass resten selv for å ha et komplett system. Vi spurte om sos/panikk funksjonen var identisk med Verisure hvor sentralen snakker direkte til barna f.eks via systemet om noe skulle skje, noe som selger bekreftet men det viser seg å ikke fungere på samme måte i det hele tatt, blank løgn det altså. Synes også det er veldig rart at prisen endte opp på det samme selv om det ble montert en mindre røykvarsler en bestilt og det var manko på flere magnetkontakter i forhold til det vi snakket med selger om, så alle disse rabattene han skrøyt av vet ikke jeg hvor har endt opp. Vi ender nok opp med å beholde anlegget da vi totalt sett er fornøyd med løsningen vi fikk, bare vi på egenhånd får komplettert dette til det vi var forespeilet, veldig fornøyd med Ajax komponentene og appen. Men vi sitter med en veldig bismak og føler oss rett og slett lurt og løyet til av selger. Vil vi anbefale Novus.. tja.. teknisk sett ja, kryssjekkere dere selger opp og ned i mente og dobbelt sjekker bestillingen så kanskje dere får det dere er lovet så tror jeg nok dere blir fornøyd. Vi får vår del har fått en veldig dårlig start med Novus.
Hei Torbjørn og takk for ærlig tilbakemelding. Vi beklager for den negative opplevelsen du har hatt av oss. Det du beskriver strider i mot våre salgs rutiner og vi ønsker å undersøke saken videre fortløpende. Kan du vennligst sende oss en klage til [email protected] med beskrivelse av hendelsen samt vedkommende du skrev kontrakt med? De vil da kunne ta opp videre dialog med deg. Ønsker deg en ellers god påske :) Mvh Novus
Raskt og effektivt. God gjennomgang av detaljene. Hyggelig servicemann og selger.
Hei Jan, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt å høre at du er fornøyd med prosessen :) Ha en fin dag! Mvh Novus
God informasjonen / hyggelig selger God opplæring Rask instalasjon
Hei Unni, takk for anmeldelsen! Flott at du er fornøyd med både prosessen og våre ansatte! Ønsker deg en videre fin dag :) Mvh Novus
Har byttet til Novus for 2 dager siden. Oppkobling og ny opplæring gikk greit. Montør kom til avtalt tid
Hei Bjørn, takk for positiv tilbakemelding! Vi håper å fortsette med å stå til deres forventninger :) Mvh Novus
Bra oppfølging! Var innom Camp Villmark og traff på trivelige Novus representanter på stand. Ble lovet hjelp til oppføring av utvendig kamera på mitt anlegg👍
Hei Karl, veldig hyggelig at du besøkte oss på messen! Tusen takk for anmeldelsen. Ikke nøl med å kontakte oss om du trenger noe :) Mvh Novus