Novus Systems opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig selger og hyggelig montør. Har hatt Novus i 2 år nå og veldig fornøyd. Det jeg savnet var at Yale dørlås kunne snakke/ kobles sammen med alarmen. Men nå har de fått det, så nå skal jeg kjøpe access modul til låsen slik at Yale kan kobles opp med alarmanlegg.
Hei Karin, tusen takk for tilbakemeldingen etter 2 års erfaring med oss. Det setter vi veldig pris på! Kjekt å høre du fortsatt er fornøyd også! Ønsker deg en videre fin dag. Mvh Novus
Flink selger fikk lokket oss over til Novus og effektiv montør som gjorde jobben sin bra. Etter en liten stund måtte røykvarsler på soverom byttes. Senere har vi hatt flere falske alarmer fra røykvarsler i inngangspartiet. Forklaringen vi har fått er forskjellige. En sier at systemet tester seg selv. Hvorfor må det gjøres om natten og uten beskjed på forhånd? En annen sier at det må støvsuges rundt varsler regelmessig ??? Ikke fornøyd og anbefaler pr idag ikke dette til andre. Vi angrer.
Hei Jan og takk for ærlig tilbakemelding. Dette virket absolutt frustrerende som du beskriver. Vi har sjeldent problemer med løpende falske alarmer hos kunder som ikke har latt seg løse. Kan du vennligst gi oss en ny sjangs til å løse utfordringen ved å sende en beskrivende e-post til [email protected]? Vi undersøker da saken fortløpende. Tusen takk på forhånd! Mvh Novus
Så langt er det bra, men det er bare en dag siden installasjonen, så jeg har ikke mye erfaring enda.
Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen! Kom gjerne med en oppdatering når du føler deg mer erfaren med oss også. Ha en videre fin dag :) Mvh Novus
Hyggelige både selger og montør. Kan anbefales. Kunne sine saker!
Tusen takk for anbefalingen Bjørn! Det setter vi stor pris på :) Ha en videre fin dag! Mvh Novus
Selger oppga feil informasjon om at jeg ikke trengte to separate anlegg for hovedhus og utleieleilighet i kjeller. Oppga også feil info. om at rabatt på forsikringen ville dekke abonnementsavgiften. Rabatten er kun 200,- pr. år, mens 2 abonnementer koster over 4000,-/år!!! Det ble heller ikke informert om at jeg måtte ha egen sirene og egen sentralenhet i utleieleiligheten. Bra at jeg fikk både både sentralenheten og sirenen til leiligheten gratis. Selgere må læres opp bedre til å gi riktig informasjon.
Hei Sweinar, takk for ærlig tilbakemelding. Kan du vennligst sende inn en detaljert klage til kundesenter på [email protected] slik at vi for undersøket saken? Takk på forhånd! Ønsker deg en ellers videre fin dag! Mvh Novus
Meget fornøyd med innstalatør, oppfølging og info..!!
Kjempekjekt å høre Birgitte! Tusen takk for tilbakemeldingen :) Ha en fin dag! Mvh Novus
Nettopp byttet til Novus. informativ og tilsynelatende ærlig selger. Kunnskapsrik og ryddig montør. Positivt å bli oppringt i etterkant av montering for å høre om jeg har spørsmål.
Tusen takk for tilbakemeldingen Stina, kjekt å høre du er fornøyd med prosessen! Ha en fin dag videre :) Mvh Novus