Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Betalte 3500 en Yale doorman av montør når han var der alikavel. Etter oppsigelse fakturerte de meg 2000 å sa at låsen ikke var kjøpt. De 3500 var for en 30 års nedbetalingsavtale. Lang oppsigelsestid. Har etter snart et år enda ikke vært å hentet alarmer og sensorer.
Hadde i dag en utrivelig samtale med en selger. Jeg spurte henne om hvorfor de kommer så raskt å installerer ny alarm hos oss når de vet de operer med tre mnd oppsigelse, noe de i følge forbrukertilsynet ikke har mulighet til med mindre det kan begrunnes særskilt. Det øret hørte hu ikke på. Det gamle alarmselskapet vårt fortalte meg vi kunne ikke bli dobbelt fakturert, sector alarm har allerede sendt faktura, og det hun begrunnet det med var slik: vi kunne få en mnd gratis fra sector men ikke tre da vi kunne ha bindingstid hos de forrige. Bindingstid i FEM ÅR da eller. Fy f jeg angrer på byttet til sector
Utrolig pågående selger som tok seg til rette og bare gikk rett inn hos meg. Det mente hun var greit, fordi hun var visstnok vant til å bli invitert inn. Nektet også å høre på meg når jeg sa nei flere ganger, og bare fortsatte sin innøvde salgstale. Ubrukelig selskap hvis dette er typen folk de ansetter som selgere.
God tjeneste, men begynner nå å bli vel dyrt. Nesten 7000 i året fra mars -24. Vurderer bytte av leverandør.
Fant dørselger fra Sector inne i stuen hos mine demente foreldre, som åpenbart ikke skjønte hva det dreide seg om. Ynkelig å forsøke å lure eldre til å inngå avtaler på denne måten.
Dyrt. Opplevd feil flere ganger hvor alarm har blitt feilaktig utløst. Kundeservice via selvbetjening funker dårlig, og i dag er irritasjonen så stor at jeg bytter. Trengte å bruke appen for å melde at en brannalarm piper som en gal (og man kan ikke bytte batteri). For å logge inn i appen kreves at man oppretter en konto. Dette måtte jeg selv bla meg frem til på nettsidene for å finne ut, appen ga inntrykk av at jeg hadde en konto. For å opprette sin konto må man oppgi kundenummer (!). Det er umulig å finne. Man skal kunne se det på faktura, men eFaktura-systemet lar deg ikke se en dritt, null og niks. Eneste utvei er å ringe kundeservice, men de har tydeligvis stengt. Dette burde de opplyse om så man slipper å lide seg gjennom robotbabbel før samtalen bare avsluttes. At ting er slik er for meg signaler om at selskapet ikke har fokus på kunden eller å være konkurransedyktig.
På en problem må man ringe over 4 uke og ingen løsning i sikt