Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
1. Det kom kun en montør ved montering 2. Montøren oppførte seg mer som selger enn montør. 3. Montør la til mye tilleggsutstyr som vi måtte bruke tid på å forhandle vekk 4. Selve monteringen tok nesten en arbeidsdag 5. fikk ikke brukermanual 6. support har ikke klart å sende oss manual i ettertid 7. appen er treg og dårlig, kan ikke legge til brukere i appen. 8. man leier bare utstyret. Hadde Ring systemet hatt brannvarslere så hadde vi ikke hatt alarmsystem vi Sector alarm. Appen til ring er mye bedre og man eier faktisk utstyret selv. Angrer og burde heller ha kjøpt et par stk brannalarmer av typen Google nest enn å bruke tid på sector alarm. Styr unna
Pågående og frekke selgere fra Sector alarm kommer flere ganger i året. Enkelte av disse strekker sannheten langt. Vet ikke helt om man kan kalle det for svindel, men helt klart i grenseland.Hadde en rappkjeftet unggutt med legitimasjon fra dem. La frem saken slik at de kom for å sette opp nabolag brannvern pålagt av brannvesenet. Info om dette var visst sendt ut i posten 3 uker før. Ingen har fått slikt. Brannvesenet anbefaler selvsagt brannvarsling , MEN sender ikke sector alarm ut på oppdrag for dem.En slik form for salg er mildt sagt uetisk, da eneste grunn er å prakke på folk en tjeneste de fint klarer å bestille selv.
Etter et kundeforhold som strekker seg over 25 år sa jeg påå mitt abbonement. Jeg spør om å få beholde er plastdeksel som dekker en flekk men gammel farge i et hjørne. Innmaten til sensoren trenger jeg ikke men jeg hadde håpet i slippe å male på nytt. Men nei, de skal ha tilbake alt. Det skal sikkert bare kastes pga alder. Nå har jeg blitt lurt med prissamarbeid å juks i en årrekke. Nytt selskap inn men ikke juksepavene Sector eller Verisure
Hold dere langt unna. Ærlighet bør vare lengst. Her blir vanlige mennesker lurt.
Anlegget har vært ute av drift i flere uker / mnder? Pga utgåtte batterier!
Jeg har gode erfaringer med alarmsystemet, men denne erfaringen er ødelagt av den elendige kundetjenesten. Man har gjentatte ganger ignorert spørsmål om faktura. På ett år fikk jeg 4 fakturaer med feile beløp. Jeg forstår ikke hva slags ansatte jobber der. Her kan man se til hvilket nivå en dårlig kundetjeneste kan ødelegge for hele bedriften.
Er det noen fler her som har kjøpt utendørs kameraer av Sector Alarm? Og mottatt en villkårsoversikt i forbindelse med kjøpet? Jeg kjøpte to kameraer for 1,5 år siden, men synes ikke de funker særlig bra da de tar opptak bare noen minutter om gangen (slik at du fort kan risikere at du ikke får fanget opp hærverk/innbrudd med mindre kjeltringene starter ugjerningene med EN gang.) Ville derfor si opp abonnementet mitt på disse, men beholde den vanlige hus/brannalarmen og fikk da beskjed om at da ville de komme å hente kameraene. Dette er kameraer jeg betalte 7000,- for og absolutt ingen fortalte meg at de var kun til leie. Hvordan kan de ikke opplyse om noe så viktig? Og hvorfor er ikke leien av produktet som en del av den månedlige betalingen i så fall? Dette er så utspekulert at det går an! Om de ikke gir seg på dette avslutter jeg mitt 14-årige kundeforhold til Sector på flekken. Som jeg også forstår ikke er helt lett heller. Men montøren var sabla hyggelig da...