Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Pass på vilkårene når dere inngå avtale med dem. Mørka bedrift - HOLD UNNA. Prøvde å gi gode tilbudet for å lokke folk med å flytte over/ signert avtalen, også i avtalen stod det at man inngår 36 mnd bindingstid og fornyes automatisk 1 år om gangen (denne informasjon får du man aldri oppgitt, bare i "småskriften" i avtalen). Etter at man har inngått avtalen så holdte de ikke priser som avtalt, gått opp uten å meldes ifra. Og da hvis du ønsker å si opp så vil de dumme bindingstid gjelder. Det er SVINDEL/ LURERI.
Hei, Huan. Det er leit å høre om din opplevelse av oss. Det er selvsagt ikke slik vi ønsker å oppfattes. Ta gjerne kontakt med oss for en dialog vedrørende din avtale.
Opplever Sector Alarm svært uryddig når kommer til kundebehandling. De øker pris med jevne mellomrom uten info i forkant. Jeg jobber nå for å finne en bedre leverandør som er til å stole på.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Dersom du har spørsmål rundt våre rutiner for prisjustering, kan du gjerne kontakte kundesenteret vårt på 915 03033.
Jeg ringte inn til kundesenteret og møtte en tilsynelatende hyggelig dame, men hun ble fort veldig frekkk og lite imøtekommende når hun fikk vite at jeg ikke lenger hadde behov for å være kunde lenger. Det er ikke greit å behandle kunder på denne måten. Jeg kommer på ingen måte på å anbefale Sektor Alarm til noen. Blir heller å advare de om å ikke gå inn i noen som helst kundeforhold med de.
Super dårlig service! Fant ut at en annen person hadde tilgang til min private alarm. Fordi jeg har hatt samme leverandør på arbeidsplassen min hadde personen som tok over min stilling tilgang til min private alarm og ikke den på arbeidsplassen. Tok kontakt da dette er ett brudd på personvern fra deres side. De bruker over 3 mnd på å finne ut av hva som er skjedd. De legger skylden over på meg og tilbyr med 3 mnd gratis alarm! Snakk om ansvarsfraskrivelse og slett kundeservice!
Nå har jeg sendt 3 e- mailer, uten å få svar og nå bytter jeg !!!
Ingen oppdatering av leie-utstyr, selv etter lang leietid. Dermed utdatert utstyr. Dyrt, betalte 621kr/mnd i de fleste årene. Langt dyrere de første årene. Vurderte overgang til annet alarmselskap, og fikk noe lavere pris. Etter å ha sagt opp, fikk vi vite at vi kunne ha «prutet» en gang til. Får nå 3 mnd oppsigelsestid med betaling, selv om nytt alarmselskap har demontert utstyr og det er klart til å hentes. I praksis lenger oppsigelsestid ettersom det regnes fra den 1. i mnd.
Takk for din tilbakemelding. Dersom du har spørsmål i forbindelse med noe av dette, kan du gjerne kontakte kundesenteret vårt på 915 03033.
Solgte vårt hus i Spania for 7 måneder siden. Har prøvd å si opp alarmavtale pr. telefon, pr. SMS, pr epost. Ingenting fungerer. De fortsetter å pepre oss daglig med telefoner, sms,er og eposter.
Det er leit å høre dette. For å kunne hjelpe deg ber vi deg sende en mail til [email protected]. Det er viktig at du sender en kopi av din NIE, den fullstendige alarmadressen samt ditt telefonnummer. Ønsker deg en fin dag.