Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den virker ok og jeg føler det er en alarm jeg kan stole på, men dette er altfor dyrt å betale.
Usannsynlig dårlig kundeservice - og du bindes i 3mnd oppsigelsesperiode! ALLTID noe å gå på mht hva du betaler. De sniker prisen din oppover, men når du ringer for å si opp kan de enkelt skru ned prisen din både 1 og 2 hundrelapper i mnd!!! Styr unna!
Helt umulig å kunne si opp avtale Håper at ingen andre går i denne fella Det er også slik at det finnes noen som utnytter dette for kunne tjene penger for å si opp avtalen for deg og meg. Skummelt
Bra, relativt godt. Har aldri hatt noe annet, så derfor vanskelig å si noe.
Satt seg i ca. 30 min. Så gjorde han noe og gikk.
Hever prisen så jevnt og trutt langt over konsumprisindeks
Har 2 gongar prøvd å kome i kontakt ned kundeservice pga ein faktura eg fekk, og someg ikkje forstår kva er for .Ringt tlfnr dei oppgir, begge gongane venta eg i 45 min i rein frustrasjon» Vi svarer deg så snart en konsulent er ledig « Dette blir ikkje noko langvarig abonnement !!!