Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Satt seg i ca. 30 min. Så gjorde han noe og gikk.
Hever prisen så jevnt og trutt langt over konsumprisindeks
Har 2 gongar prøvd å kome i kontakt ned kundeservice pga ein faktura eg fekk, og someg ikkje forstår kva er for .Ringt tlfnr dei oppgir, begge gongane venta eg i 45 min i rein frustrasjon» Vi svarer deg så snart en konsulent er ledig « Dette blir ikkje noko langvarig abonnement !!!
3 månde oppsigelse fra verisure med dagen Teknologi er veldig dårlig
Produktet og tjenestene er egentlig ok, men "markedsdelen" (salg og oppsigelse) er så sleip at jeg velger å gi en stjerne. Eks.: I et nyhetsbrev med tittelen "Takk for at du velger Verisure" kommer det frem langt ned i brevet at prisen økes med ca 10 %, med frist om å gi beskjed om man ikke aksepterer dette ila av desember, hvor en selvfølgelig har noe annet å gjøre enn å lese *tilsynelatende* meningsløse nyhetsbrev. De har også 3 mnd oppsigelsestid, noe som selvfølgelig er helt unødvendig. ("Bransjestandards" er ingen unnskyldning). Gidder rett og slett ikke å forholde meg til et så sleipt firma.
Produkter er etter mange år utdatert, og Verisure vil ikke bytte de..
Vanskelig å finne Mail adresse for oppsigelse. Dårlig service. Hatt alarm siden 2008, bare trøbbel. Nei dette er dårlig!!!