Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd. Vi trodde vi kjøpte det den gangen vi installerte det. Å når det nå er 10 år. Trenger det å skiftes ut. Det blir veldig dyrt, for noe vi ikke er så flinke til å bruke. Men kan varmt anbefale det til andre. Er usikker på om vi vil installere det på nytt.
Etter 10+ år som trofast kunde skulle jeg si opp. Gjorde det via telefon og fikk ok der. Ikke noe beskjed om at jeg skulle gjøre noe videre utover dette. Etter 4 mnd mottok jeg fortsatt faktura og ringer dem. Da har jeg visst ikke sagt opp siden de ikke har fått det skriftlig. Det var visst en selger som skulle kontakte meg og forklare dette. Denne selgeren ignorerte jeg da jeg antok at det var for å få meg til å fortsette. Utrolig gammeldags med 3 mnd oppsigelse og ingen mulighet for å kontrollere/endre/avslutte via nettsiden. Samt dette med å gjøre det vanskelig å si opp for å beholde kunder. Styr unna!
Produkt ga beskjed om lavt batteri nivå, bestilte service i app, fikk aldri svar noen mnd senere gikk jeg inn i app og såg at produktet var gått tom for strøm, uten noen form beskjed eller reaksjon fra Verisure, produktet hadde vert tom for strøm i 2mnd uten at døgn overvåkingin fanget dette opp. Ga beskjed til kunde service at dette er jeg ikke fornøyd med overvåkningen deres og at jeg sa opp. Når de 3 mnd var gått ga de beskjed om at jeg ikke hadde sendt inn skriftlig oppsigelse, da gjaldt sendte da inn skriftlig oppsigelse, etter mye mail og manglende svar fra Verisure fikk jeg inkasso krav fra de , der de fortalte usannheter til inkassoselskap, som de måtte trekke tilbake i etterkant og avslutte mitt abbenomang. De toppet med at når de såg at de hadde tatt feil og måtte demontere systemet slo de dette av uten og informere meg selv om jeg hele tiden hadde bedt om dette for å ivare ta brannsikkerhet da nytt system skulle monteres samme sted. Tok dette opp med Verisure, og fikk et arrogant svar de hadde de glemt å informere om. Er usikker å selskapets verdier og internopplæring da dette virker totalt manglende for et stort selskap.
Prisen gikk stadig oppover, og til slutt gikk vi lei. Svært vanskelig å si opp, og altfor lang oppsigelsestid. Etter å til slutt ha fått igjennom en oppsigelse kunne de plutselig sette ned prisen med 300 kr per måned. Jeg lurte på om de også tenkte å kompensere oss for årevis med overbetalingen, men det ønsket de ikke å kommentere. Etter de tre månedene fortsatte de å fakturere, slik at vi fikk enda en runde med flere forskjellige personer i «kundeservice» før det endelig ble avsluttet. Styr unna!
Har brukt VeriSure i knapt to måneder og problemene har siden da rent inn. Hver eneste faktura de sender meg blir sendt i retur av en eller annen grunn, og de ber da meg som kunde velge en annen betalingsløsning når feilen åpenbart ligger på deres side. Har også bedt om å ikke bli kontaktet per telefon. Kan ikke telle på én hånd hvor mange ganger de har kontaktet meg på tlf for å selge meg både den ene og den andre tilleggstjenesten. Fremstår som meget uprofesjonelle. Har sendt oppsigelse og skal aldri brukes igjen.
Jeg har hatt Verisure i et par års tid. Systemet har forsåvidt fungert godt. Sommeren 2022 ringte jeg for å si opp abonnementet da jeg syntes at det etter hvert ble kostbart. Det kostet da kr.595,-/mnd. Da ble jeg raskt oppringt fra dem. De kunne gå ned til Kr.399,-/mnd. Jeg ble enig om at jeg skulle prøve fram til jul. I desember økte de prisen til kr.595,-/mnd. igjen.Jeg bestemte meg derfor for å si opp abonnementet 12. januar 2023. Den første jeg snakket skulle opprette sak på det og da forsvant forbindelsen med han. Jeg prøvde igjen, men de kunne ikke ta oppsigelsen på tlf. kun skriftlig. Jeg finner ikke noen emailadr. på Help & Support. Jeg vil ikke anbefale Verisure til noen andre.
Kan fortsatt ikke se at boten de fikk hjelper noe som helst. Sector alarm nekter å levere tilbud når de hører at min motivasjon er å få ned prisen.