Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt VeriSure i knapt to måneder og problemene har siden da rent inn. Hver eneste faktura de sender meg blir sendt i retur av en eller annen grunn, og de ber da meg som kunde velge en annen betalingsløsning når feilen åpenbart ligger på deres side. Har også bedt om å ikke bli kontaktet per telefon. Kan ikke telle på én hånd hvor mange ganger de har kontaktet meg på tlf for å selge meg både den ene og den andre tilleggstjenesten. Fremstår som meget uprofesjonelle. Har sendt oppsigelse og skal aldri brukes igjen.
Jeg har hatt Verisure i et par års tid. Systemet har forsåvidt fungert godt. Sommeren 2022 ringte jeg for å si opp abonnementet da jeg syntes at det etter hvert ble kostbart. Det kostet da kr.595,-/mnd. Da ble jeg raskt oppringt fra dem. De kunne gå ned til Kr.399,-/mnd. Jeg ble enig om at jeg skulle prøve fram til jul. I desember økte de prisen til kr.595,-/mnd. igjen.Jeg bestemte meg derfor for å si opp abonnementet 12. januar 2023. Den første jeg snakket skulle opprette sak på det og da forsvant forbindelsen med han. Jeg prøvde igjen, men de kunne ikke ta oppsigelsen på tlf. kun skriftlig. Jeg finner ikke noen emailadr. på Help & Support. Jeg vil ikke anbefale Verisure til noen andre.
Kan fortsatt ikke se at boten de fikk hjelper noe som helst. Sector alarm nekter å levere tilbud når de hører at min motivasjon er å få ned prisen.
Byttet leverandør fra Verisure til Sector 27 juli. Samme anlegg til halv pris. Vært kunde hos Verisure i 10 år, de bare legger på prisen. Uansett endte opp med å må betale Verisure i 9 måneder etter ny avtale med Sector. Fordi Sector angivelig glemte å si opp på mine vegne og Verisure først sendte meg purring i januar og da mener jeg må si opp selv! Personlig. I god tro har jeg betalt min oppsigelsestid ut desember. Og de mener nå dato for oppsigelse er ut April! Ikke til å tro… Anlegget til Verisure ble demontert i midten av september! De har ikke engang varslet meg om sabotasje på anlegget, som ville vært naturlig når det ikke er i drift. Neida september, oktober, november, desember, januar, februar, mars og april krever de full betaling for! Uten å ha anlegg hos meg! De innrømmer at jeg muntlig gav beskjed i august om bytte av leverandør under en alarm utløst da. Likevel, maler de på med sitt krav. VELDIG DÅRLIG SERVICE. SVINDEL. PASS PÅ! IKKE ETTRETTLIGE!
Svarer aldri på e.post eller telefon. Det er sendt oppsigelse. Annlegg frakoblet 01.12.2022. Verisure sender Faktura.
Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt
Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.