Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har 2 gongar prøvd å kome i kontakt ned kundeservice pga ein faktura eg fekk, og someg ikkje forstår kva er for .Ringt tlfnr dei oppgir, begge gongane venta eg i 45 min i rein frustrasjon» Vi svarer deg så snart en konsulent er ledig « Dette blir ikkje noko langvarig abonnement !!!
3 månde oppsigelse fra verisure med dagen Teknologi er veldig dårlig
Produktet og tjenestene er egentlig ok, men "markedsdelen" (salg og oppsigelse) er så sleip at jeg velger å gi en stjerne. Eks.: I et nyhetsbrev med tittelen "Takk for at du velger Verisure" kommer det frem langt ned i brevet at prisen økes med ca 10 %, med frist om å gi beskjed om man ikke aksepterer dette ila av desember, hvor en selvfølgelig har noe annet å gjøre enn å lese *tilsynelatende* meningsløse nyhetsbrev. De har også 3 mnd oppsigelsestid, noe som selvfølgelig er helt unødvendig. ("Bransjestandards" er ingen unnskyldning). Gidder rett og slett ikke å forholde meg til et så sleipt firma.
Produkter er etter mange år utdatert, og Verisure vil ikke bytte de..
Vanskelig å finne Mail adresse for oppsigelse. Dårlig service. Hatt alarm siden 2008, bare trøbbel. Nei dette er dårlig!!!
Er godt fornøyd med installasjon, produkter og funksjon. Men Versure burde senke månedspris når alarm installasjon er nedbetalt.
Bra løsning og bra tjeneste, men det koster. Og prisen går opp hvert år.