Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Produktet og tjenestene er egentlig ok, men "markedsdelen" (salg og oppsigelse) er så sleip at jeg velger å gi en stjerne. Eks.: I et nyhetsbrev med tittelen "Takk for at du velger Verisure" kommer det frem langt ned i brevet at prisen økes med ca 10 %, med frist om å gi beskjed om man ikke aksepterer dette ila av desember, hvor en selvfølgelig har noe annet å gjøre enn å lese *tilsynelatende* meningsløse nyhetsbrev. De har også 3 mnd oppsigelsestid, noe som selvfølgelig er helt unødvendig. ("Bransjestandards" er ingen unnskyldning). Gidder rett og slett ikke å forholde meg til et så sleipt firma.
Produkter er etter mange år utdatert, og Verisure vil ikke bytte de..
Vanskelig å finne Mail adresse for oppsigelse. Dårlig service. Hatt alarm siden 2008, bare trøbbel. Nei dette er dårlig!!!
Er godt fornøyd med installasjon, produkter og funksjon. Men Versure burde senke månedspris når alarm installasjon er nedbetalt.
Bra løsning og bra tjeneste, men det koster. Og prisen går opp hvert år.
Forferdelig kundebehandling i forbindelse med oppsigelse av avtale. Avtalen ble telefonisk bekreftet oppsagt av Verisure 10.08.23. Ved kontakt med Verisure 06.11.23 sier de at oppsigelse kun er gyldig ved skrifttlig meddelelse og at 06.02.24 er avtalen gyldig til! Dette er helt uhørt!
Først fjernet de vekterutrykning for området jeg bor, deretter skrudde de opp prisene, og nå utfører de ikke en gang service på anlegget. Mottar en endeløs strøm av påminnelser om at jeg må skifte batterier på alarm-komponenter, men uten at de sender ut de nødvendige batteriene. Tok kontakt med kundeservice for å etterlyse en bartteriforsendelse de hadde varslet, men som aldri ankom, men kundeservice gadd ikke rette opp i det. Verisure er dyrt og har utrolig dårlig service.