Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Chatet lenge med kundebehandler som mener jeg har riktig hastighet!!! Betaler for 500/500, men får bare 65 på download og 140 på upload fra hjemmesentralen levert fra altibox, hun på chatten mente jeg burde kjøpe meg eget mesh-oppsett... Hjelper lite med mesh, når de ikke leverer den hastigheten jeg betaler for... Dette er skikkelig dårlig service
Jeg ringte inn og skulle oppgradere nettet hjemme hos min mor og far. De har 80/80 fra før og ville oppgradere til 150/150 da de ikke har bruk for noe mer. Snakket med en dame og dette var ikke noe problem. Fikk sendt tilbudet på mail til min mor og ba ho om å godta tilbudet som jeg fikk beskjed om fra kundeservice. Så ringer jeg inn og spør når montøren ville komme fordi det begynner å bli noen uker siden jeg bestilte dette. Da får jeg beskjed om at jeg har bestilt 500/500 til 1000kr måneden? Jeg sier at dette er feil og at jeg har best om hundreogfemti/hundreogfemti og ikke femhundre/femhundre. spesielt å ta så feil. Dette kommer til å bli leven!
Dårlig!! Ikke å anbefale. Nett nede selv om det står alt er i orden på driftsmelding
Altibox har et helt forferdelig nett! Det funker nesten aldri og jeg må bruke mobilnett for å ha bra nett.
Null ønske om å forbedre min opplevelse. Skylder på "støy" og eksterne problemer, som selvfølgelig ikke har noe med deres utstyr å gjøre.
Setter opp prisen hvert år uten å øke en kilobyte 5 år på rad. Jeg har meldt meg interesse til homenet FIBER, med GIGA 1000/1000 linje, betaler man kun 599,- mnd. mens hos vikenfiber koster Altibox Fiberbredbånd 1000/1000* 1 580,- mnd, altså 3 ganger så dyrt.
Ny kunde hos altibox fra oktober ifjor og siden da har alt vært problemer.. Bestilte 500/500 linje og er jeg heldig så har jeg kanskje ett snitt på 200 .. Ikke det jeg betaler for. Kundeservicen er elendig, de holder ikke avtaler som er gjort og heller ikke det de lover selv. Bør unngåes. Dette er lavmål.. Bedre linje fra Canal digital og adsl. Anbefales ikke.. Ei heller min verste fiende. Men 1 ting er positivt da, og det er TV tjenesten. Synd man ikke får delt det opp i 2 separate produkter her vi holder til.