Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ber meg betale gjennåpningsgebyr uten at det har blitt stengt. kverulerer på at jeg har feil, selvom jeg sitter med fakturaene og dokumentasjon på at det er ikke er riktig. Skuffende prøve tjene penger på de som sliter fra før av økonimisk, ogskal passe på at alle jeg kjenner etc skal få vite om den dårlige kundeservicen.
Jeg har nå ventet 10 uker på å få en montør til å installere hjemmesentral. Det er allerede lagt fiber til naboleilighet så dette har ingenting med nedgraving å gjøre. Jeg har bestilt altibox 1 måned før jeg flyttet inn slik at jeg kunne jobbet hjemme, men pga. det fortsatt ikke er noe internet må jeg kjøre 74km t/r til kontor. Kan heller ikke si opp avtalen fordi det kommer et gebyr på 9000 kr. I følge altibox kan jeg vente opptil 9 måneder. Nabo klager samtidig på at internet er ustabilt og han måtte ringe support flere ganger på å få internett tilbake. Styr unna!
Har betalt for 300/300 men får 15/10. De nekter å gjøre noe. De sier at det er kun med kanel de garanterer hadtigheten. Hvem har kabel på en iPad? Latterlig dårlig service.
nesten 1000kr for 150mbps.... kan ikke velge lavere hastighet men må betale minst 749kr....
Har hatt GET/Telia og de er ubrukelig hvis du gamer uten kundeservice og varierende dekning, kundeservice var stengt hele helgen, chattet da men en EKTE person hos altibox kl 12 på kvelden og avtalte tid får å installere fiber.
Får det du betaler for. Ikke hatt en eneste dag nede. God kundeservice.
Må bruke Google nest som mesh, hvis ikke, så får en ikke bruke strømmetjenestene en har BETALT for. Skikkelig ugreit.