Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
nesten 1000kr for 150mbps.... kan ikke velge lavere hastighet men må betale minst 749kr....
Har hatt GET/Telia og de er ubrukelig hvis du gamer uten kundeservice og varierende dekning, kundeservice var stengt hele helgen, chattet da men en EKTE person hos altibox kl 12 på kvelden og avtalte tid får å installere fiber.
Får det du betaler for. Ikke hatt en eneste dag nede. God kundeservice.
Må bruke Google nest som mesh, hvis ikke, så får en ikke bruke strømmetjenestene en har BETALT for. Skikkelig ugreit.
Synes det er for dyrt med tv og Internett. Prøver å finne et bedre tilbud.
Utrolig dårlige signaler fra routeren, eneste som fungerer uten opphold er kablet tilkobling til TV. Ustabilt nett som gjør at enhetene som er koblet til trådløst detter ut og må kobles til på nytt. Prøvd Mesh-nettverk som fungerte i en kort periode, men enhetene fortsatte å dette ut. Beskjed fra kundeservice hver gang jeg tok kontakt: - Restart routeren eller reset routeren.
500/500 er i praksis 150/160. Til tross for relevant råd fra Kundeservice får man ikke bedre hastighet. Til slutt får man inntrykk av det er såå mange forutsetninger som skal fungere på eget utstyr, at det er eget utstyr det er noe galt med. Og hvis en tekniker fra dem skal komme å måle hastigheten med spesialutstyr (hvorfor trenger dem det?), må det påregnes å betale for dette selv, dersom feilen ikke ligger hos Altibox. Burde ikke Altibox levert dokumentasjon på at de leverer det man betaler for først???