Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at vi fikk ny hjemmestentral, og oppgraderte til Altibox 1000/1000, så har nettverket vært nærmest ubrukelig. Det tar opptil flere minutter å åpne en enkel nettside. Vi har gjentatte ganger vært i kontakt med kundeservice hos Lyse/Altibox, men etter å ha gått gjennom en lang rekke av vanlige tester, som å resette systemet eller bytte nettverkskabler m.m, så er svaret fra leverandør at de ikke har ansvar for den trådløse leveransen.. De kan kun ta ansvar for at produktet fungerer som det skal inn til hjemmesentral. For meg synes dette som en gigantisk ansvarsfraskrivelse.. Vi ser nå på muligheten for å bytte nettleverandør, og kommer definitivt ikke til å anbefale noen å velge Altibox slik det er i dag!
Som ny kunde hos Altibox har jeg fått en elendig start. Det begynte med at de hadde glemt å sende ut hjemmesentral. Deretter løy de og sa dette var sendt, noe det ikke var. Det har tatt 6 dager siden dette skulle være på plass, og de har ennå ikke klart å sende det ut! Når jeg kontakter kundeservice er det bare ansvarsfraskrivelse og de snakker seg bort med dårlige unnskyldninger. Har ikke noe positivt å si om de så langt.
Enormt tregt nett hele dagen. Ville ikke anbefalt dette til noen som helst. Eneste bra er at det er billig, men resten er dritt.
Fikk innstallert fiber og altibox, montør satt den trådløse enheten i et rom i ytterkant av huset, nå har vi nesten ikke dekning i 2. etg og i andre enden av huset som er ca 5 meter unna. Mister også dekning rett i nærheten av den trådløse ruteren. Enten så er det utrolig dårlig produkt de har valgt som ruter eller nettet er fabelaktig ustabilt. Har lyst til å si opp alt.
Det trådløse nettverk er ustabilt og hastigheten meget dårlig sammenlignet med kablet nettverk. Har vært i kontakt med andre Altibox kunder som mener det samme. Når Altibox selger sitt produkt på nettopp høy netthastighet, blir dette som å kjøpe katten i sekken. TV delen er jeg generelt veldig fornøyd med. Skjønner dog ikke at eurosportpakken rommer 12 kanaler uten sendinger. Man burde kunne velge blant de enkelte sportskanaler.
Har hatt de i 4 år. Alltid behjelpelig for å finne ut hva som er feil. Viktig at man er litt våken selv også da teknologien går ganske fort i dag. Når hastigheten ble oppgradert fikk vi problemer. Vi byttet hjemmesentralen. Da rettet det seg. Rask levering. En venninne manglet fjernkontroll som leietaker hadde tatt med ved flytting. Fikk ny i postkassen neste dag. Hvilken service.👍👍☺Vi er superfornøyd
Jeg betaler MYE mer enn da jeg hadde telenor. Jeg har internett, men ting går ofte veldig tregt. På HBO Nordic stopper det stadig opp. Spotify kobler ut stadig vekk et minutt av gangen. Mitt råd: Styr unna dette "tilbudet".