Signal Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lite kommunikasjon og til tider meget ustabilt nett og tv
Etter at jeg hadde betalt internettregninga, sperra kredinor linja, med beskjed om at jeg ikke hadde betalt. Kredinor leker dum og fraskriver seg ethvert ansvar og sier at det er Lyse (konsernet bak merkevaren Signal, Viken Fiber osv) som må svare. "Signal bredbånd", mener at det er kredinor som må svare. Jeg har ingen utestående fakturaer, men allikevel har de stengt linja og krever 4 mnds avgifter for å åpne linja. Ringer man kundeservice skylder de på kredinor, som skylder på dem. Kundeservice bryr seg ikke om deg som kunde, de skal kun ha penger. De opptrer arrogant og avskyelig. De elsker å leke dum. Det spiller ingen rolle om det står Lyse Fiber, Altibox, Viken Fiber eller Signal Bredbånd, alt er lyse. Ringer du kundeservice, kommer du til Lyse i Stvg.
Potensielle kunder: styr unna! Eksisterende kunder: klag dem inn for brukerklagenemda!!! I snart over 3 år har jeg slitt med ustabilt og tregt fiberbredbånd, det til tross for at Signal AS/Altibox AS markedsfører seg som leverandør av Norges "raskeste" internett. Mitt abonnement på 500Mbps er i beste fall opp i mot 300 eller 400 Mbps, og internett opplevelse som veldig tregt så nettsider vil ofte bufre igjen og igjen, selv på finværsdager. De burde betale sine misfornøyde kunder differansen mellom faktisk netthastighet og det de betaler for uansett hvor mange år det går tilbake!! Jeg er skuffet over at kundeservice virker så uvillig til å bistå sine kunder. Noen av kundebeh. ikke virker til å forstå hva de driver på med. Dette blir for dårlig, Signal AS. Gjør bedre enn dette! Gi oss kunder litt over den netthastighet vi betaler for!
Høy pris. Ikke så lett å få hjelp på kundeservice, men oppetid på nettet er meget bra.
Fiberenen fungerer, men di hsr blitt alt for dyr ifh til hva di leverer.
Ingen tull med fiberen men litt dyr i forhold til at jeg har den minste hastigheten som er nok til mitt bruk
Får ikke hastighet som de reklamerer for og lyver. Jeg hadde 590/500 altså mer enn nok til å spill online. Men hvis jeg kjøpte 1000/1000 så kom nok det til p fikse problemet mitt. Han sa «det er det alle gamere bruker» «helt sikker på det vil løse problemet ditt» Det løste ikke problemet mitt fikk bare større regninger. Tommel NED.
Har hatt Signal siden 2011. Gå problemer og dr som har vært er løst i en fei. solid og flott produkt.
Hastigheten er bra, nettet er stort sett stabilt med ekstra ruter men svært dyrt for oss som ikke bor i borettslag.
Alt for dyrt. Henger ofte. 5GHz forsvinner til stadighet. De gjør noen endringer, så bedrer det seg i kort tid, for så å bli dårligere igjen.
Lang ventetid ved feil,lang behandlingstid,å å tungvindte løsninger gies pr.tlf til de
God hastighet, lav latency, lite problemer. Høy oppetid.
Signal har avtale med ALTIBOX og da får jeg ikke sett noen av TV2 sine kanaler. Blir straks å bytte leverandør.
Signal strekker strikken så langt som overhode mulig hva angår pris. Nok et varsel om prisøkning mottatt. Laveste pris for fiberbredbånd er nå hele 849kr for 250Mbps. Hos andre er prisen ~670kr for samme hastighet, og de fleste andre tilbyr laver hastighet til lavere priser. I tillegg er nettet ustabilt og faller ofte ut. Jeg vurderer å klare meg uten internett enn å gi pengene til Signal, som dessverre er eneste tilbyder av fiber i mitt område (noe som de utnytter)
har holdt på å klaget til SIGNAL men det hjelper ikke ,nettet detter ut å kan være borte fra noen minutter til timer men hele tiden er det hos meg at det er feil. Sist så kom det en mekaniker fra Signal han klippet av kabelen som går fra utsiden av huset å inn til modemet så sa det var brudd i kabelen. Men det var ingen forskjell før og etter at mekanikeren hadde vært her. Fikk en regning på over 10000 kr for besøk av mekanikeren ,han var hos meg i ca 40 min. På regningen sto det klemskade pga oppussing. Jeg har ikke pusset opp men da kunne de sende regningen til meg selv om det er feil hos leverandøren SIGNAL. Det er et jævla møkkafirma. Hvis en havner i Oslo eller Kristiandsand når en ringer blir man møtt av noen jævla arrogante drittunger som kun lirer av seg det ikke er feil hos Signal
Har hatt signal i over et år nå. 1000gbit varianten. Jeg har aldri fått det jeg betaler for, men når det skal sies, har jeg neppe fått det fra noen andre leverandører av nett, så der er de på lik linje med andre leverandører. Jeg er fornøyd så lenge nettet fungerer og det ikke tar mer enn noen sekunder å laste inn en side. Iløpet av dette året, har nettet vært meget stabilt. med noen få unntak av noen sene netter, hvor jeg antar de oppdaterer og fikser ting. Det vil si fram til det ble 22 desember. Samme dagen som kundeservice stenger fram til 1 januar. Jeg har i denne perioden inkludert i dag, sittet mye av tiden uten nett. Ruteren skrues av og på. Noen ganger funker det et par timer, andre ganger ikke. Nettet faller regelmessig ut. Hvor jeg så ikke finner det igjen, og må la ruteren stå litt uten strøm, før jeg prøver igjen. Det er ingen driftsmeldinger om avvik eller problemer. Ingen å ta kontakt med. Jeg er også dritt lei av og gå inn på en hvilken som helst side på signal’s hjemmeside, for at jeg må trykka meg ut av forespørsel om signal kan bygge i mitt område. Samme hvis jeg trykker logg inn på siden deres, så må jeg vær gang bla forbi forespørsel om utbygging i nærområdet for komme til innloggingen. Jeg skjønner at det er god markedsføring, men fy faen så irriterende det når man allerede er medlem. Jeg hadde ville gitt 4 stjerner, med kort vei til 5, hvis det ikke var for denne hendelsen i julen. Håper dere har en god forklaring når jeg omsider får tak i dere. Og hvis årsaken til ustabiliteten er høyt forbruk i jula, bør man kanskje undersøke om man har flere kunder enn nettet har kapasitet til.