Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg gikk over fra bredbånd fra en annen leverandør, og til Altibox fiber. Før jeg bytta hadde jeg ofte problemer med at nettet falt ut til stadighet. Jeg trenger stabilt nett. Så bytta jeg til Altibox fiber, og etter det har nettet vært stabilt og fint. Jeg har ikke hatt nevneverdige problemer.
Er kjempefornøyd med fiber i fra Lyse. De gangene jeg har hatt problemer så har jeg skrevet til Lyse via messenger og det pleier ikke og ta lange tiden før de svarer og hjelper meg på rett vei på og løse problemer osv. Kjenner meg ikke igjen på alt det negative som folk skriver her inne. Mesteparten av problemene folk har er hvordan folk har satt opp utstyret sitt, router eller hjemmesentral osv..
Slutter alltid å fungere minst én gang i døgnet og har generelt tregere Internett enn det jeg betalte for. Noen ganger blir internettet så tregt at Youtube videoer stopper opp på 144p. Elendig
Jeg har hatt kabelen inntil veggen i mange måneder. Men å få kontakt med dem slik at de kan installere noe, lar vente på seg. Ser heller ikke noe telefonnummer, men de kan kontakte meg tilbake, altså noe de ikke gjør. Styr unna, tenker jeg.
Meget gode på hastighet og kundeservice, litt dyrt om man ikke lager egen avtale.
Leverer det de skal. Er godt fornøyd med leverandøren.
Jeg måte ringe mange ganger fordi internett ikke fungerer men ingen hjelp å få, de bare legger skylden for at det har skjedd noe hos meg, de er meget arrogante, ligg unna altibox. ble ødelagt hele påskeferie fordi ingen TV og internett, når jeg ringte så sa de at jeg må vente 3 dager til, de sa at jeg overlever uten tv og internett. Betalte jeg for slik oppførsel og ble belastet for varen som jeg ikke har fått men bare irritasjoner