Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt kabelen inntil veggen i mange måneder. Men å få kontakt med dem slik at de kan installere noe, lar vente på seg. Ser heller ikke noe telefonnummer, men de kan kontakte meg tilbake, altså noe de ikke gjør. Styr unna, tenker jeg.
Meget gode på hastighet og kundeservice, litt dyrt om man ikke lager egen avtale.
Leverer det de skal. Er godt fornøyd med leverandøren.
Jeg måte ringe mange ganger fordi internett ikke fungerer men ingen hjelp å få, de bare legger skylden for at det har skjedd noe hos meg, de er meget arrogante, ligg unna altibox. ble ødelagt hele påskeferie fordi ingen TV og internett, når jeg ringte så sa de at jeg må vente 3 dager til, de sa at jeg overlever uten tv og internett. Betalte jeg for slik oppførsel og ble belastet for varen som jeg ikke har fått men bare irritasjoner
Nettet faller ut hele tiden, og kan gjerne bli borte i timesvis om gangen, tilogmed blitt borte i flere dager. Lite hjelp å få på kundesenteret, siden de mener problemet ligger hos ruter. Som er byttet tre ganger... så nei, det er ikke ruteren! Dårlig kundeservice, gjerne frekke mennesker som får deg til å føle at feilen er din, og ingen andres.
Ruteren står midt i huset. Etasjene er 30 km2, likevel klarer ikke ruteren å levere signal.
Alt for dyre etterhvert, iforhold til hva du får igjen..