Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved nylevert fiber-bredbånd leverte de ett produkt som var veldig ustabilt. Ved henvendelse til kundeservice etter ett par måneder fikk jeg beskjed om at vi hadde en gammel router og anbefalte at vi kjøpte ny gjennom de.
Prisen er uforholdsmessig høy, særlig tatt i betraktning elendig utstyr og dårlig/ustabilt bredbånd. Vi kan knapt streame på to enheter samtidig.
Godt produkt, men trenger du hjelp med noe er de totalt hjelpeløse og helt uten evnen til å ta tak i problemene. Patetisk
De har vært i "sluttfasen" på utbygging her siden juni 21. Informasjon må man stort sett etterspørre selv, den lille informasjonen de kommer med er naiv og unøyaktig. Vært i kontakt med "kundeservice" flere ganger for å få svar på når det er håp om oppkobling. De kan aldri gi et svar, sluttfase gjennom hele 21, skulle starte oppkobling innen uke 10 i år, så nå beskjed om at alt skulle være ferdig mai-juni. Siste beskjeden var at de jobber så fort de kan. Det er isåfall trist. Ikke selg inn nye områder når dere ikke har ansatte eller underleverandører nok til å takle det
Internettet er omtrent som Telenor, men Altibox-løsningen med skylagring av lagrede programmer er fullstendig overlegen Telenor. Den store forskjellen er at progammer i serie blir systematisert på en god måte. Dobbeltlagring av repriser unngås, og serieprogrammene legges automatisk sortert etter sesong og nummer.
Rot fra ende til annen med fakturering og veldig ustabilt nett. Hold dere langt unna Bergen fiber.
Bergen Fiber lover levering innen 6-8 uker, men 8 uker etter bestilling er ingen fiber installert og Bergen Fiber kan ikke redegjøre for når eller om fiber blir installert. Jeg opplever at Bergen Fiber ikke er til å stole på og vil råde andre til å velge andre leverandører.