Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Bergen Fiber i en del år nå, og det er nesten aldri problemer med verken nett eller tv. Hadde et problem med å restarte en gang, da ringte jeg kundeservice som hjalp meg med dette og sendte ny router kostnadsfritt da den jeg hadde var utdatert. Etter kun et par timer var den på døren min . Helt supert!
Tvinger kunder til uønsket "oppgradering" av pakker og hastighet, med påfølgende prisøkning.
dårlig kundebehandling og de vil ikke sende meg ny router når den gamle ikke funker skikkelig. Den gamle er avlegs og får dårlig omtale og er ustabil
Gjentok denne beskjed med irriterende kort mellomrom (15-20 sek). Ba deretter om å bli oppringt, og forsøkte å notere inn ett annet nummer. Dette hadde de mulighet for, men hver gang jeg noterte ned nytt nummer og avsluttet med #, gjentok de det samme nummeret jeg ringte på. Etter 3 forsøk, ba jeg de ringe meg på det nummeret jeg ringte fra. Denne telefonen kom aldri...
Sameiet ligger midt i byn og er et moderne hus med murvegger. Vi er 21 boenheter og alle i huset har opplevd det samme. Leverandøren har slitt med tekniske utfordringer siden starten og har aldri levd opp til innsalget sitt om raskere og bedre nett enn Telenor, men det er ustabilt. Nettet er ute i små pulserende øyeblikk hver dag i noen perioder innimellom og vi kan ikke restarte ruteren vår hver eneste gang Bergen Fiber sitt «fortreffelige» nett er nede. På meg virker det som en aktør på nettmarkedet som ikke er i stand til å bygge solid nok fibersignal. Vi har hatt dem i 2 år i sameiet og nå er det nok. Vi avslutter ved neste regning.
Hei Chris. Veldig kjedelig å høre at dere har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker gjerne å få rettet opp i dette og ønsker derfor at dere tar kontakt med oss direkte. Send oss gjerne en melding på facebook eller en mail til [email protected]. Vi ser frem til å høre fra dere og finne en løsning. Mvh Bergen Fiber
Wifi tilkopling ustabil og må ofte bytte til 4G for å få fortgang oppkoplingen