Bofiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mye feil og tull. De tar ikke vakttelefonen hvis du trenger hjelp etter stengetid. De har tatt mange "spanske". Plutselig, uten varsel, overtok NextGenTel abbonnementet.
Monterte 90% av bredbånd. Skulle komme neste dag for å fullføre. De kom ikke og var ikke mulig å komme i kontakt med. Det tok en uke....
Ikke sikker på at dette tullefirmaet enda finnes, men her er mine to historier. Kom en dørselger, tilbudet var godt, jeg signerte. Så gikk det ca et halvt år... nada skjedde. Ble forklart at utbyggingen foregår ca 1,5 km fra meg, går litt tregt, måtte bare vente litt. Så halvt år til... samme sak, "er ikke langt unna nå!". Så ringte jeg jevnlig med ca 2-3 måneders mellomrom, litt varierende svar men omtrent det samme. Dette pågikk i ca 2 år, mens jeg fortsatt brukte DSL-linjen. Så en dag sa de "greit, vi kommer" liksom, trakk fiber til huset men den ble bare hengende ute. Så igjen samme prosessen med 2-3 mnd mellomrom, og ikke kom saken lengre. Så en gang ble jeg så mettet at jeg sa jeg ønsker å vite helt konkret hvilke planer de hadde for det kunne umulig være slik at jeg ventet i flere år og det var klin umulig å nevne en helt konkret dato - for ikke er jeg i telecom-bransjen men ikke så veldig langt unna så å si, og nektet å tro at man kan aldri i løpet av selv flere år komme med noe konkret, ikke ha en plan. Så ble vedkommende i andre enden frekk og hisset seg opp, for jeg hadde visst "ikke peiling" på dette i det hele tatt, sånn og sånn. Det som virkelig slo den siste spikeren i kisten var at de bygget ut ja - ca 10km vekke fra meg, og kunne ikke si om de var interessert i å noensinne komme til nabolaget mitt. Altså løy de hele tiden. Så sa jeg okay - kom og fjern det dere har installert og glem hele avtalen. De kom ikke. Jeg sendte mail - ingen svar. Så skrev jeg at jeg selv fjerner utstyret, leverer det som EE avfall med de kostnadene som er involvert, det hele blir gjort med min timerate jeg har på jobb ellers, og dette blir de fakturert for. Da kom de kjapt og fjernet alt. Historie nr 2: Mens den første saken fortsatt sin vei så ble noen fra min familie tilbudt det samme som jeg, stedet ca 8km fra der jeg holder til. Her ble fiberen trukket til nærmeste stolpe i det minste - men ingenting utenom det skjedde egentlig. I mellomtiden fikk man bruke modem fra ICE i det minste. Summa summarum samme sak - masse løfter, ventet ca 2,5 år, ingenting skjedde. Måtte true de der også med pengekrav for å rive det de satt opp men som ble aldri satt i drift. Så slik er historien om potensielt det mest evneveike selskapet i Bergens historie.
Fornøyd. Hastigheten er super. Lite problemer og nedetid.
Svært fornøyd, hatt lite problemer, men kan hende man må ringe et par ganger for å få tak i kundeservice.
Veldig fornøyd med tjenesten og ytelsen. Har brukt Bofiber i mange år.
Ventet i 21 måneder på installasjon. Umulig å få kontakt med dem. Styr unna dette useriøse firmaet.