Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dobbelfakturert fikk bedskjed im at det skulle fikses, fikk inkasso 2 uker senere. De svarer ikke på mail, chat eller på tlf.
Får ikkje hjelp for å løse mine problem med vår satelitt dekning i påsken
Hei! Det er beklagelig dersom du opplever å ikke ha fått hjelp i påsken. Vi har hatt redusert åpningstider på telefon under helligdagene, men er tilgjengelig på epost og chat utenfor ordinær åpningstid. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en epost på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for deg. Mvh Margarete i Brdy
Har ventet i mer enn tre uker på nytt utstyr til internett. De er snar å svare hvis du vil bli ny kunde, ellers altfor dårlig service
Hei. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 eller send oss en mail på [email protected] så kan vi se hva som har skjedd. Mvh Margarete, Brdy
Alt for ofte driftsstans. For mye nedetid, og ofte lang tid før det er ordnet.
Hei Vegard! Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en epost på saken din, så ser vi nærmere på hvilken sender det gjelder og hva som har skjedd. Vi beklager ulempene dette har medført. Mvh Margarete, Brdy
Etter å ha hatt Get/Telia bredbånd i 27 år, byttet vi til Brdy i november 2022. Bortsett fra feil på ruteren etter ca en måned, som ble byttet, har dette fungert utmerket. Vekk med gamle coax ledninger/store bokser og mange koblinger som ikke fungerte lenger og ustabilt nett. Vi er fornøyd😀
Hei! Takk for hyggelig anmeldelse. Vi er glad for at du er fornøyd med våre produkter. Mvh Margarete, Brdy
Beste mulighet til å raskt nett der man ikke har fiber osv. Tenker at de gamle annmeldsene gjelder mye gamle folk som ikke helt forstår hvordan denne henger sammen. I overkant av avtalt hastighet, ping rundt 20ms , alt dette med ca halv antenne styrke ift 5g. Helt supert å sette opp selv da man slipper at montører gjør noen unødvendige inngrepen. Jeg som hadde en konkurent tidligere som liksom skal være norges utfordrer på 5g så fikk jeg bare 1/3 av hastighet jeg har nå, til 200 kr mer i mnd!
Hei, Joakim! Vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med produktene våre. Mvh Margarete, Brdy
Aldri opplevd så mye styr og elendighet med et selskap🥺Retur av hele antenne pakken ble bare et mareritt 😡🥺Blir i tillegg krevd for 6800 kroner.og nå 900 kroner.
Hei Alina, Så synd at du opplever oss slik. Vi driver å rydder opp i saken din og vi er klar over at det er Postnord som har rotet vekken pakken din, så du skal selvsagt ikke betale noe. Beklager ulempene dette har medført deg. Mvh Trudei Brdy