Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fryktelig dårlig support, alltid kundens feil, bryr seg ikke om va kunden mener er heller ikke villig til å finne feilen, feilloggene pyntes på og ikke minst men verst, om de finner det ut så stenger de nettet til kunden FØR betalingsfristen går ut!! Det er noe som er galt i de selskapet! Om jeg har hatt mulighet for andre leverandører har eg byttet, eller det vil si, jeg har ikke nett, det er stengt 5 dager før betalingsfrist???
Hatt lite problem med Breiband, skaffet dette istedet for Nextgentel 5 mbit linje. Orket ikke å resette router hver dag lenger, har kun resatt router 3 ganger med breiband, men dette er over 2 måneder siden nå.
Har tidligere hatt Nextgentel på jobber med 5mbit linje (fikk vel ca 2.5). Har nå gått over til premium bredbånd fra Breiband.no. Nå har jeg 20mbit. :-D Takk!
Dessverre ustabilt og manglende evner til å rette hos kundeservice. Hold deg unna.
Har pint meg igjennom noen år med breiband.no nå å må si at makan til dårlig nettleverandør skal man lete lenge etter. Har i snitt 2 telefoner med dem i uka om for lav hastighet og manglende nett. De lover å gi tilbakemelding, men en av hundre tlf. har jeg kansje fått det. Virker som et firma med lite kompetente folk! Håper folk styrer unna dette firmaet.
Elendig kundeservice. Leverer ikke det du betaler for. Har opplevd og være uten nett i 3 uker før feil ble rettet.
Disse er ikke behjelpelig med noe som helst, så jeg byttet med det samme, men fikk igjen en STOR regning. Og ikke var det mulig å prate med dem heller. Har aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling av et firma. Hold dere unna disse. Det er min anbefaling.