Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt lite problem med Breiband, skaffet dette istedet for Nextgentel 5 mbit linje. Orket ikke å resette router hver dag lenger, har kun resatt router 3 ganger med breiband, men dette er over 2 måneder siden nå.
Har tidligere hatt Nextgentel på jobber med 5mbit linje (fikk vel ca 2.5). Har nå gått over til premium bredbånd fra Breiband.no. Nå har jeg 20mbit. :-D Takk!
Dessverre ustabilt og manglende evner til å rette hos kundeservice. Hold deg unna.
Har pint meg igjennom noen år med breiband.no nå å må si at makan til dårlig nettleverandør skal man lete lenge etter. Har i snitt 2 telefoner med dem i uka om for lav hastighet og manglende nett. De lover å gi tilbakemelding, men en av hundre tlf. har jeg kansje fått det. Virker som et firma med lite kompetente folk! Håper folk styrer unna dette firmaet.
Elendig kundeservice. Leverer ikke det du betaler for. Har opplevd og være uten nett i 3 uker før feil ble rettet.
Disse er ikke behjelpelig med noe som helst, så jeg byttet med det samme, men fikk igjen en STOR regning. Og ikke var det mulig å prate med dem heller. Har aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling av et firma. Hold dere unna disse. Det er min anbefaling.
Nettet faller ut et par ganger for dagen, ofte bare for kortere tidsperioder. Rundt en gang i kvartalet forsvinner det i flere uker av gangen. Kundeservice viser ingen tegn til ønske om å løse problemet, og legger skylden på kundens ruter, selv om problemet er at breiband sitt utstyr ikke mottar signal. Skulle gjerne byttet, men avstanden til sentral er for lang til at nettverk over telefonkabel er mulig.