GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Global Connect er et søppelselskap på godt norsk... Ikke vurder disse om du ønsker en seriøs leverandør. Ja, du sparer kanskje en hundrelapp eller to, men de tar ikke ansvar for noe som helst. Det eneste de gjorde var å purre på Telenor som eier linjen, de gjorde null innsats selv. Vi var uten internett i litt over en uke, og det de kunne tilby var 200 kr i kompensasjon. Naboene som har Telenor ble tilbudt 3 måneder gratis nett. Elendig kundeservice og bare surr! En haug med bokser må du ha også...
Hei Jonas Beklager opplevelsen du har hatt her hos oss, vi ønsker så klart å rette opp i dette sammen med deg. For å gjøre dette, trenger vi at du kontakter oss direkte, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect Privat
Det ble gjort klart til fiber før vinteren 22/23. P.d.d har det ikke skjedd noen som helst. Fått X antall purringer på at jeg må ha lenger trekkrør, og jeg har svart hver gang med at det trengs. Tilbakemelding enten uteblir eller skyves over på en underleverandør som man aldri hører noe fra. 27.03.23 skulle nettet vært oppe å gå. 6 måneder senere er det fortsatt den samme purring som blir sendt ut angående lenger trekkrør. Er det mulig å holde på sånn som dette? Spent på om de våger å fakturere et oppstartsgebyr, fordi det er helt uaktuelt. Aldri opplevd så dårlig service, det er sjokkerende.
Hei Ole. Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til leveringen av fiber vil jeg påpeke at fiberutbygging er en krevende prosess som krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entreprenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Dersom du ikke har fått langt nok trekkrør er det fint om du kontakter oss på 38990100 eller chat via vår hjemmeside, slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd der. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Dørselger lover veldig eksplisitt at det er enkelt å installere fiber til oss. Vi spør flere ganger og får forsikring om at drilling i vegger osv ikke er nødvendig. Viser seg at de har hatt trøbbel med å installere hos oss da forrige eier bodde her. Krever 9000 i avbestillignsgebyr. Men det skjer ikke. De penga får se aldri.
Hei Frode Beklager å høre at det har kommet missvisende informasjon her, slik skal det selvfølgelig ikke være Kontakt oss på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan se om vi kan finne en løsning sammen på føringsveien til fiberinstallasjonen din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalcConnect Privat
Lite hyggelig support. Følger ikke Ekom loven om varsling. Fakturerer gebyr selv om du har Autogiro. Vil aldri anbefale til andre
Hei Mette, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss Det skal selvfølgelig ikke få fakturagebyr dersom du har avtalegiro. Om du har fått dette er det fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Tidvis ustabilt nett. Tidvis tregt nett. Dårlig rekkevidde i huset.
Hei Sverre, Dette ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan rette opp i det! Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg skriver denne klagen for å uttrykke min dypeste misnøye med tjenestene jeg har mottatt fra selskapet deres. Jeg har vært kunde hos GlobalConnect siden selskapet var kjent som HomeNet. Fra begynnelsen av har jeg vært skuffet over kvaliteten på tjenestene deres. I 2023 fikk jeg besøk av en selger som lovet at jeg kunne oppgradere til fibernett uten å gjøre noen endringer i min eksisterende nettverksløsning. Jeg ble lovet at jeg bare ville få en ny ruter. Jeg inngikk en ny avtale med selskapet, men kort tid etter oppgraderingen oppdaget jeg at jeg hadde mistet VPN-tilkoblingen til serveren min hjemme. Dette førte til at jeg tapte masse penger i bedriften min. Jeg kontaktet GlobalConnect for å klage på dette, men de nektet å kansellere abonnementet mitt. De hevdet at jeg ikke kunne vise til noen skriftlig avtale fra selger. I tillegg har jeg vært skuffet over at selskapet deres har økt prisene sine uten å gi noen varsel på forhånd. Bindingstiden min har nå gått ut, men fiberen min er fortsatt låst til GlobalConnect. Dette gjør det vanskelig for meg å innhente tilbud fra andre leverandører. Jeg er svært skuffet over den behandling jeg har fått av GlobalConnect. Jeg mener at selskapet deres har brutt avtalen sin med meg og at de har opptrådt urettferdig.
Hei, Hei Andreas, Beklager å høre opplevelsen du har hatt med oss her, slik skal det ikke være. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men fint hvis du tar kontakt med oss på tlf eller chat slik at vi kan se på dette sammen. Vennlig hilsen Feda | GlobalConnect
Svært misfornøyd med leveringstid, oppfølging og behandling av min sak. Jeg ble kunde og mottok en ordrebekreftelse i mars. Da jeg først kontaktet dere, ble jeg informert om at leveringstiden kunne være opptil 8 uker. Nå har det gått nesten 6 måneder, og jeg er fortsatt ikke på nett. Jeg har kontaktet kundeservice flere ganger i løpet av disse månedene, og det tar svært lang tid før noe skjer med saken min. For det første ble jeg ikke fulgt opp riktig. Dere sjekket ikke om jeg hadde riktig utstyr før oppkoblingsdatoen i juni. Etter flere samtaler med deres kundeservice, ble det klart at jeg manglet en Telenor-boks. Dere bestilte en montør, men hun kunne ikke komme før midten av juli. Etter dette hørte jeg ingenting fra dere i flere uker, og jeg måtte selv ta kontakt for å minne dere om at jeg fortsatt trengte hjelp. Da jeg kontaktet dere, hadde dere ingen kjennskap til at montøren hadde vært hos meg, og dere ba meg til og med bekrefte hennes besøk. Dere bestilte en ny montør, som kom først i begynnelsen av september. De sa alt var i orden nå, men jeg er fortsatt ikke på nett. Jeg har måttet vente i over én time hver gang jeg har ringt deres kundeservice. Dette har kostet meg mye tid, energi, og penger på ekstra 5G-data. Allerede i juni og juli spurte jeg deres saksbehandlere om dere fremdeles var i stand til å levere internett til oss, og fikk forsikringer om at dere kunne det og at dere skulle purre og følge opp saken. Basert på mine samtaler med dere, har jeg forstått at det ikke er en dedikert saksbehandler som følger opp min sak. Saken legges i en kø hvor man selv kan velge hva de vil prioritere. Jeg har flere ganger spurt om en eller annen kontaktinformasjon til deres drifts- eller hendelsesleder, slik at jeg kan rapportere denne saken. Dessverre har jeg blitt informert om at dere ikke kan dele slik info. Jeg ba til og med om å legge igjen en beskjed for at de kunne ta kontakt med meg, men fikk en tydelig "nei" som svar. Har dere ingen kundeansvarlig som håndterer saker som denne?
Hei, Først og fremst ønsker jeg å uttrykke min oppriktige beklagelse for den uheldige opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Jeg ønsker å understreke at jeg ikke er fullstendig kjent med denne spesifikke situasjonen, men jeg er informert om at det forekom enkelte utfordringer med leveransene i den angitte tidsperioden. Jeg kan imidlertid ikke bekrefte om disse påvirket din tjeneste direkte. Når det gjelder den manglende leveransen, vil jeg påpeke at vi først kan ta stilling til dette etter at vi har fått anledning til å overta linjen fra Telenor. Først da kan vi initiere bestilling av en tekniker for å rette opp i situasjonen. Det er dessverre begrenset hva vi kan utrette på denne plattformen når det kommer til denne type problemstillinger. Jeg vil gjerne oppfordre deg til å ta kontakt via e-post, slik at vi kan grundig følge opp saken og søke en løsning. Vennligst benytt følgende e-postadresse: [email protected]. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect