GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Doblet pris per mnd uten spesiell forvarsel... Andret AS og tok 850,- pr mnd, kontra 399,- Ikke imponert
Hei Kim. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker vedlig å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta direkte kontakt med oss på telefon 38990100, på chat via vår hjemmeside eller på mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect privat
Har ventet på hjelp fra HomeNet hele dagen-ringte dem 10 ganger, men har ikke fått hjelp. Jeg måtte vente i 1-2 timer for å snakke med dem. Som andre skrev - tenk 10 ganger før å bli en kunde hos dem!
Hei Lorik. vi har dessverre hatt en del pågang på telefon som har ført til lengre svartid Dette må vi bare beklage for. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
Bestilte home nett i midten av april ( i år 2023 ). De skulle avbestille vårt nåværende abonnement. Vi purrer på sendingen, men intet skjer. I dag 6 juni får vi telefon om at de har brukt feil navn på abonnementet. Men de kan bestille på nytt, ca 7 uker bestilling tid. Jeg har lest om meninger fra kunder og burde ha forstått at det kunne bli problemer. Tips: ligg unna dette firmaet, det er fullstendig useriøst.
Hei Asle. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker selvfølgelig å sjekke opp i hva som har skjedd her. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får gjort dette Vennlig hilsen vilde | Globalconnect Privat
Vår kabel ble skadet ved gravearbeid for snart 4 uker siden. Vi blir stadig lovet at montør skal kontakte oss. På onsdag ble vi lovet at montør skulle kontakte oss innen utgangen av fredag. I dag er det mandag, og vi har ennå ikke hørt noe. I meldingen står det at motnør skal feilsøke og utbedre feil. Det er ikke behov for feilsøking, de har fått bilde av kabelbruddet hvor det tydelig fremkommer hva som er årsaken. Styr unna!
Hei Marianne. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Ringer og ringer, bruker alle triks for å få salg. Meget skuffende og useriøs selger
Hei Jan. Først må jeg beklage for oppøevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker at du tar kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Stor prisoppgang fra 499,- pr. mnd. til 799,- etter sammenslåing med Home_net er for mye. For å forsvare en så stor økning bør tilbudet bli mye bedre - og det har jeg ikke fått bekreftet ennå.
Hei Bjørn. Dersom du har hatt en kampanjepris hos oss varer denne i kun 12 mnd av gangen. Etter 12 mnd får man den normale prisen for internett. Det er mulig å få en ny kampanjepris om det er ønskelig. Da kan du ta kontakt med vår abonnementsavdeling på tlf 38990100 tastevalg 2 eller på chat via vår hjemmeside. Med ønske om en fin dag videre. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Ustabilt internett, hopper ut hele tiden. Dårlig kundeservice og ingen tegn til å rette opp i feil.