GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den er greit nok men Modem er på kjeller kommer ikke nok til 2 etg og fikk ekstra utstyr forsett
Hei Rajamohan! Takk for din anmeldelse, dersom du opplever noen redusert tjeneste så ønsker vi at du kontakter oss slik at vi kan feilsøke nettet hos deg. WiFi varierer stort fra bolig til bolig så vi vil gjerne hjelpe deg å få den beste opplevelsen! Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat
Ikke alltid fornøyd med avtalen. Synes de er altfor dyre. Har hatt flere diskusjoner med dem.
Hei, Takk for din henvendelse. Vi er alltid opptatt av å holde prisene på våre tjenester så lave som mulig. Dessverre har dagens markedssituasjon med prisøkninger gjort det utfordrende å opprettholde lave priser som våre kunder kan oppleve som tilstrekkelig lave. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi leverer høykvalitets tjenester til våre kunder. Vi forstår at prisene kan oppfattes som høyere enn ønsket, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å optimalisere kostnadene på for å kunne tilby best mulig verdi for pengene. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Helt utrolig at et firma som skal være profesjonelt sender ut e-post om dobling av pris dagen før det trer i kraft. I tillegg snakker man med kollegaer og naboer som har samme abonnement og de betaler halvparten av det jeg gjør. Fy skam🤬
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din, men hvis du har skrevet en kontrakt med en spesifikk pris i 12 måneder så forholder vi oss til den prisen i 12 måneder. Etter at bindingen er ferdig så øker prisen naturligvis men man kan binde seg på nytt om man ønsker med redusert pris. Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
I juli 23 fikk vi hytte eiere ved Storlien et tilbud med en rabattert pris til 11900,-Vi fikk en lovnad på 500/ 500 fra Allente og hvis vi koblet oss opp, fikk vi gratis internett det første året. Vi ble 3 dager for sen for å sende inn svensk personnumner ved kredittvurdering og måtte betale de resterende 3000;- da fristen for tilbudet var over. Nå har vi betalt 15000,- for noe som er ubrukelig. Har snakket med dere på telefonen og likeledes Allente og INGEN gjør noe. Har blitt avvist av leverandør og henvist til Telia istedet. Dette er ansvarsfraskrivelse og vi har betalt en stor sum uten internett en dag! Ønsker forklaring.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen din så langt, jeg har desverre ikke noe innsyn i denne saken og ønsker at du kontakter oss slik at vi kan løse denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect
Ikke mulig å «fryse» abonnementet. Koster kr 899/mnd. i fritidsbolig. Ellers ok dekning!
Hei Markus Godt å høre at du opplever dekningen god her. Dessverre er det ikke mulig å fryse abonnement, men gjerne kontakt oss direkte i henhold til prisen her slik at vi kan se om vi kan komme med et bedre tilbud til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
nettet fungerer svært bra. det er billig, men kun til prøveperioden er over.
Hei Terje Takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på. Godt å høre at tjenesten fungerer som det skal her Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder kampanjepris, både nye og eksisterende. For dette gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Husk å dobbeltsjekk kontrakten, da det som blir lovet muntlig ikke nødvendigvis blir ført inn i kontrakten. Dårligste kundeservice jeg har vært borti. I tillegg gir de svært ulike priser på akkurat samme produkt til kunder, virker som at man kan være heldig dersom man treffer på en ansatt som er i godt humør og gir deg en bedre pris. Fikk det som skulle være deres beste internett, har en relativt liten leilighet - og ene soverommet hadde dårlig forbindelse. Ikke verdt hverken pengene eller styret med kundeservice
Hei Åcj Beklager din opplevelse med kontakt her hos oss. Har dessverre ikke innsikt nok i saken her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect