Bruse har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
denne fiberutbyggeren kommuniserer dårlig , vi har etterspurt pris og tilgjengelighet på fiber , men vi mottar ingenting fra de etter flere purringer
Har vært fornøyd med Bruse fram til nå. Det kom en frekk representant fra Bruse på døra, som tilbød meg en TV-boks jeg ikke var interessert i, siden jeg ikke bruker TV. Da ble han veldig irritert, og når jeg stilte spørsmål rundt dette tilbudet, ble han bare mer irritert. Han la det fram som at jeg skulle betale mindre i 3 mnd, og så gå tilbake til det vanlige beløpet hvis jeg ikke var fornøyd. Jeg spurte 3 ganger om han kunne bekrefte at jeg gikk tilbake til nøyaktig samme beløp som jeg betaler nå, og han sa ja. Det viste seg å være løgn. Det var ikke bare formulert på en sleip måte, det var rett og slett direkte løgn. Jeg ringte Bruse for å spørre når jeg kunne levere tilbake TV-boksen (som ikke brukes og som jeg ikke ville ha), og da ble jeg fortalt at jeg er bundet til et abonnement fram til september, hvor jeg må betale 2/3 mer enn jeg gjør nå! Han som tok tlf, sa til og med at jeg ikke er den eneste som har ringt angående denne løgneren. Jeg mener abonnementet bør annuleres, siden det er basert på juks fra deres side. Jeg er veldig skuffet, siden jeg har opplevd dem som seriøse før.
Topp nett og bra kundeservice, men begynner og veldig dyre!
Lite kommunikasjon innad i organisasjonen, gir kundekontakt der svarene varierer, og et inntrykk av en svært dårlig drevet bedrift med lite kontroll på budsjettering og ansettelser av montører ifht. etterspørsel jf. 800 på venteliste. Bruse er ikke i stand til å estimere når etablering av fiber kan bli iverksatt. Samtaler pr. telefon stemmer ikke med skriftlige bekreftelser i etterkant - dvs. helt motsatt. Vi er neste glade for at vårt hyttefelt nå ikke skal ha fiber, så slipper vi videre surr, rot og frustrasjon ifb med Bruse.